Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiera pirackiego Skull & Bones ponownie opóźniona

Powodem chęć dopracowania projektu.

Podczas spotkania z inwestorami - towarzyszącego publikacji najnowszych wyników finansowych - przedstawiciele Ubisoftu poinformowali o ponownym opóźnieniu pirackiego Skull & Bones.

Dokładnej daty premiery nie ujawniono, ale według nowych planów, piracka produkcja powinna zadebiutować najwcześniej w przyszłym roku fiskalnym. Ten dla francuskiego wydawcy rozpoczyna się w kwietniu 2020 roku.

We wpisie na oficjalnym profilu gry w serwisie Twitter zasugerowano, że powodem opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Podkreślono, że twórcy chcą, by Skull & Bones „było jak najlepsze”.

Warto zaznaczyć, że nie jest to pierwsze przesunięcie debiutu produkcji osadzonej w pirackich realiach. Początkowo tytuł miał ukazać się w 2018 roku, ale później premierę opóźniono do bieżącego roku.

Projekt położy nacisk na zmagania wieloosobowe - podobnie jak w Sea of Thieves spotkamy innych użytkowników. Z pozostałymi graczami zmierzymy się w walkach morskich lub wspólnie wykonamy różnorodne aktywności.

Zobacz na YouTube

Przy okazji Ubisoft ponownie potwierdził, że do końca marca 2020 roku zamierza łącznie wydać cztery duże gry. Jedną jest zapowiedziane niedawno Ghost Recon Breakpoint, a pozostałymi nieogłoszone do tej pory tytuły.

Źródło: GameSpot

Read this next