Sea of Thieves pozwoli tworzyć prywatne załogi

Rare podejmie też walkę z oszustami.

Studio Rare ujawniło listę zmian zmierzających do Sea of Thieves oraz problemów, które zespół chce rozwiązać w produkcji. W planach jest między innymi funkcja pozwalająca tworzyć prywatne załogi.

Producent wykonawczy gry - Joe Neate - we wpisie na oficjalnym blogu projektu wyjaśnia, że wielu użytkowników celowo blokuje wolne miejsce w grupie. Powodem jest chęć znalezienia towarzyszy o konkretnych cechach - na przykład posiadających mikrofon lub posługujących się tym samym językiem.

Dlatego w najbliższej przyszłości w Sea of Thieves pojawi się opcja tworzenia prywatnych załóg. Do oddziału dołączą więc tylko gracze dysponujący specjalnym zaproszeniem od kapitana danego zespołu.

Zmiany szykowane są także w systemie publicznego matchmakingu, czyli mechanizmu wyszukiwania użytkowników. Otrzymamy funkcję dobierania osób o tej samej narodowości lub korzystających z mikrofonu.

Rare podkreśliło też, że podjęło walkę z oszustami, z którymi boryka się tytuł. Zwrócono jednak uwagę, że liczba graczy „wykazujących podejrzane zachowania” stanowi „bardzo małą część” ogólnej społeczności zgromadzonej wokół produkcji.

Projektanci starają się również rozwiązać sytuację, w której uczestnicy zabawy są ciągle zabijani przez wrogów pozostających na ich okręcie. Twórcy rozważają przenoszenie statku, którego załoga jest nękana przez przeciwników, do innej planszy. Póki co radzą skorzystać z opcji zatopienia maszyny.

01
Zatopione statki teraz nie powinny odradzać się w pobliżu gracza

W minioną środę - 4 kwietnia - wydano zaś aktualizację, która naprawiła błąd sprawiający, że zniszczona przez graczy jednostka oponentów odradzała się w pobliżu, co mogło znacząco utrudniać rozgrywkę.

Neate oświadczył także, że deweloperzy są w trakcie przygotowania listy nowych treści, które w najbliższych miesiącach trafią do gry. Obiecują, że większą ilość szczegółów ujawnią w przyszłym tygodniu.

Sea of Thieves zadebiutowało 20 marca na Xbox One oraz - w ramach usługi Play Anywhere - na PC. Tytuł skupia się na współpracy kilku graczy - do obsługi większych statków przydaje się grupa znajomych. Produkcja jest pierwszą pozycją dostępną od momentu premiery dla wszystkich abonentów usługi Xbox Game Pass.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami