Obsidian Entertainment poinformowało, że Pillars of Eternity 2: Deadfire w wersji PC ukaże się później niż planowano. Produkcja zadebiutuje 8 maja.

To oznacza, że premierę przesunięto o nieco ponad miesiąc. Początkowo deweloperzy chcieli wydać grę 3 kwietnia.

01
Pillars of Eternity 2: Deadfire ukaże się nieco później

W rozesłanym do mediów komunikacie twórcy wyjaśniają, że powodem opóźnienia jest chęć dopracowania projektu. Chcą mieć pewność, że każdy element produkcji będzie „niesamowity”.

Akcja Pillars of Eternity 2: Deadfire osadzona jest tuż po wydarzeniach z pierwszej odsłony. Fabuła skupi się na Eothasie - bóstwie światła i odrodzenia, zamkniętym w ukrytej pod twierdzą Caed Nua statui, którą odnaleziono w oryginale.

Istota wydostaje się na powierzchnię, zostawiając głównego bohatera na skraju śmierci, z 1. poziomem doświadczenia i przy ruinach warowni. Gracze stają więc przed zadaniem odszukania delikwenta i odzyskania duszy należącej do naszej postaci.

Zobacz: Pillars of Eternity 2: Deadfire - Poradnik, Solucja

Podczas rozgrywki zwiedzamy nowy region - tytułowe Deadfire, składające się ze zróżnicowanych lokacji. Natkniemy się na nieznane wcześniej kultury i pomożemy w rozwiązaniu lokalnych sporów.

W sfinansowanej na Kickstarterze grze pojawi się możliwość przeniesienia zapisanych stanów rozgrywki z pierwowzoru. Dzięki temu zachowamy podjęte decyzje, które wpłyną na kolejne wydarzenia.

Warto zaznaczyć, że Pillars of Eternity 2: Deadfire trafi także na PS4, Xbox One i Switch. Wersje konsolowe ukażą się w bliżej niesprecyzowanym terminie po debiucie edycji PC.

Reklama

O autorze

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Redakcja Eurogamer.pl

Piotrek zajmuje się w naszym serwisie głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Więcej artykułów od Piotr Bicki

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały