Fallout: New Vegas na silniku Fallout 4 - powstaje ambitny mod

Totalna konwersja.

„Totalne konwersje” - rozbudowane i ambitne modyfikacje - to niemal codzienność wśród fanów gier Bethesdy. Efekty końcowe są mniej imponujące, lub - najczęściej - wcale ich nie ma. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku pomysłu na Fallout: New Vegas na silniku Fallout 4 twórcy doprowadzą projekt do końca.

Mod o wiele mówiącym tytule Fallout 4: New Vegas to właśnie próba przeniesienia Fallout: New Vegas z 2010 roku na silnik najnowszej odsłony serii, wydanej pięć lat później.

Prace postępują. Ostatnia aktualizacja na stronie projektu to ogłoszenie publikacji osobnej modyfikacji Extended Dialogue Interface, przenoszącej klasyczny interfejs dialogów do Fallout 4, gdzie element ten był często krytykowany.

„Idąc dalej, nasz zespół projektantów poziomów kontynuuje prace nad początkowymi lokacjami Fallout 4: New Vegas, w okolicy Goodsprings. Szybko zbliżamy się do punktu, w którym mamy nadzieję zacząć pokazywać fajne rzeczy” - napisano w komunikacie.

Efektem był poniższy materiał wideo, ujawniony pod koniec października.

Na tym nie koniec, ponieważ dwa dni temu opublikowano także nowe podejście do jednego z dobrze znanych utworów muzycznych z New Vegas - „Doc Mitchell Theme”.

Nie ma wątpliwości, że twórcy projektu mają bardzo ambitne założenia i pozostaje mieć nadzieję, że - w odróżnieniu od wielu innych „totalnych konwersji” - zrealizują swoje plany.

Kiedy premiera Fallout 4: New Vegas? Jak pokazuje Skyblivion - pomysł na przeniesienie Obliviona na silnik Skyrima - prace mogą trwać przez długie, długie lata.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami