Bloodborne: The Old Hunters - Koszmar Tropiciela, pierwszy skrót

Poradnik do dodatku: Gigant z toporem, pierwsza lokacja, rzeka krwi.

Gdy wejdziesz do Koszmaru Tropiciela, wyjdź jedynym przejściem. Wybierz ścieżkę po prawej stronie z widocznym przedmiotem (Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia). Kierując się cały czas tą drogą (górną) napotkasz łowcę walczącego z potworami, który zaatakuje również twoją postać.

001
Skorzystaj z bocznej ścieżki, schody są tymczasowo zablokowane

Jeżeli w tym miejscu skoczysz na dół, to na dachu budynku, obok schodów znajdziesz Rękawice dawnego tropiciela. Po dojściu do rozgałęzienia wybierz prawą ścieżkę gdzie zaatakują dwa psy i kolejny łowca. Nie skręcaj w lewą stronę, ale podejdź do urwiska z prawej strony i delikatnie skocz żeby zebrać Spodnie dawnego tropiciela.

Pierwszy skrót

Pokonawszy ptaszyska skorzystaj z dźwigni i po otworzeniu bramy podnieś Czapkę dawnego tropiciela. Odblokowane schody prowadzą do lampy stanowiącej początek tej lokacji. Za bramą spotkasz kolejnego łowcę.

003
Zejdź powoli z urwiska, aby nie wylądować między krukami

Po pokonaniu łowcy wracaj przez bramę, wybierz schody prowadzące do góry. Po pokonaniu trzech potworów i kolejnego łowcy możesz wybrać schody na dół prowadzące do centralnego placu. Znajdziesz tam karabin pułapkę, kilku przeciwników oraz Fiolki z krwią i Wiedzę Szaleńca do zebrania.

Warto zwrócić uwagę na przedmiot zamieszczony na małym wzniesieniu, jest to nowa broń - Rozcinacz bestii. Aby go podnieść należy skoczyć ze schodów po prawej stronie. Gdy podejdziesz do przedmiotu, to z dachu zeskoczy łowca, a po jego zabiciu powinieneś otrzymać Plugastwo - przedmiot wymagany do awansowania w nowym przymierzu o nazwie Liga.

004
Z lewej strony zaznaczono karabin pułapkę, a z prawej Rozcinacz bestii

Gigant z toporem

Po opcjonalnym sprawdzeniu głównego placu wybierz ścieżkę prowadzącą do góry. Czeka tam duża grupa przeciwników, ale zostaną zabici przez ognistą kulę! Wejdź jeden poziom wyżej i po lewej stronie zobaczysz ścieżkę, na końcu której znajdziesz Opończę dawnego tropiciela.

005
Podejdź po schodach w górę, a gdy tylko kula ruszy z miejsca, uciekaj z powrotem i uskocz na bok

Wróć na schody i kontynuuj drogę do góry, a po prawej stronie zobaczysz przedmiot i boczną ścieżkę, ale na razie idź do budynku z którego wyjdzie gigant z toporem i zaatakuje czekających tam łowców.

Ten wróg jest silny, ale powolny. Po wzmocnieniu jego broni dobrze wykonane uniki są kluczowe do osiągnięcia zwycięstwa. W razie dużych problemów można skorzystać z zatrutych noży, co przyśpieszy pokonanie giganta.

Po walce wejdź do budynku, na końcu sali znajduje się Wisior w kształcie oka. Zebrawszy przedmiot wyjdź z katedry i kieruj się do wcześniej wspomnianej bocznej ścieżki.

008
Zachowaj ostrożność - pociski mogą zabrać dużą część paska życia

Po wyjściu z tunelu zacznie się ostrzał z karabinów z lewej strony. Chowaj się za przeszkodami terenowymi, by unikać obrażeń i stopniowo podbiegaj do przodu. Najpierw pokonaj pierwszy karabin celujący w poprzek drogi. Później trzy pozostałe oraz dwóch prostych przeciwników.

Schodząc niżej napotkasz przeciwników korzystających z opóźnionych Koktajli Mołotowa i jednego groźniejszego łowcę. Wewnątrz kolejnego budynku czeka dwóch słabszych wrogów, ale zanim zejdziesz schodami na dół warto zeskoczyć przez drugie drzwi i podnieść Cylinder dawnego tropiciela.

009
Skorzystaj z tego wyjścia aby podnieść nowy cylinder

Ponownie zejdź na dół i wróć do budynku. Na dolnym piętrze czeka jeden wróg i pułapka. Po przejściu obok ciała na wózku uruchamia się mechanizm czasowy i następuje eksplozja. Po wybuchu można już spokojnie podnieść nową broń, a jest to Młot Grzmot.

Skorzystaj z drzwi widocznych na następnym screenshocie, a trafisz na kolejnego przeciwnika. Ten wróg jest szybszy od pozostałych i ma dużą ilość punktów życia, ale przy dobrych unikach nie powinien stanowić dużego problemu. Po walce otrzymasz Odznakę Strzelającego Młota.

011
To wyjście prowadzi do szybkiego wroga-bestii

Rzeka krwi

Dalsza część przejścia jest już zablokowana, więc wróć do budynku, w którym znajdował się Młot Grzmot i tym razem skieruj się w stronę rzeki krwi. Przed tobą pojawią się potwory pająki, które już wcześniej spotkałeś w lokacji o nazwie Opuszczony Zamek Cainhurst.

Znajduje się tutaj dużo przeciwników i przed walką sugeruję przebiegnięcie do mostu po lewej stronie i schodami do góry (zachowaj ostrożność, aby pająki nie zdołały otoczyć twojej postaci).

012
Schody znajdują się z drugiej strony mostu

Na moście znajduje się kilku przeciwników, ale nie powinni stworzyć dużego zagrożenia. Skorzystaj z bocznej ścieżki po lewej stronie za mostem, a dojdziesz do Rękawic konstabla.

Wróć na dół i wejdź do budynku naprzeciwko mostu. Znajdziesz tam pokojowo nastawionego NPC, a otwierając drzwi odblokujesz przydatny skrót prowadzący do pierwszej lampy.

Następnie: Bloodborne The Old Hunters - Bestia Żądna Krwi i Koszmarny Kościół

Powrót do spisu treści: Bloodborne The Old Hunters - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po dodatku.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami