Przygodowa gra akcji Bully (znana w Europie jako Canis Canem Edit) ukazała się w 2006 roku, lecz do dzisiaj ma wiernych fanów, oczekujących na kontynuację lub odświeżoną wersję.

Rockstar milczy w tej sprawie, ale własną pracę przygotował student grafiki Wesley Arthur, wiernie odtwarzając część lokacji w wysokiej rozdzielczości, na silniku Unreal Engine 4.

„Poziom wiernie odtwarza oryginalny układ, by zwiększyć rozpoznawalność, ale każdy obiekt został przygotowany od podstaw” - zapewnia Arthur w opisie swojej pracy.

Pilny student przygotowuje teraz album z grafikami, dokumentujący postępy. Poniżej przykładowa strona.

1

Za produkcję oryginalnej wersji gry odpowiadało Rockstar Vancouver, ostatnio twórcy Max Payne 3. W 2011 roku Dan Houser z Rockstara stwierdził, że Bully „jest licencją podobną do Maxa - uwielbiamy ją i może kiedyś powrócić”.

W lipcu 2012 roku zamknięto studio w Vancouver, a cześć pracowników przeniosła się do biura w Toronto, tworząc skonsolidowany odział w Kanadzie. Bully było sukcesem komercyjnym, a wersja PlayStation 2 doczekała się konwersji na X360, PC, PS3 i Wii.

Reklama

Komentarze (6)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały