Dyrektor kreatywny Borderlands 2 opuszcza studio Gearbox Software

Zajmie się teraz Orcs Must Die! Unchained.

Dyrektor kreatywny Borderlands 2 - Paul Hellquist - opuścił studio Gearbox Software i rozpoczął pracę w Robot Entertainment, gdzie zajmie się grą Orcs Must Die! Unchained.

1
Paul Hellquist

„Spędziłem ostatnio sporo czasu z Paulem i nieustannie byłem pod wrażeniem jego kreatywnego myślenia, pasji i skromności” - napisał Patrick Hudson, dyrektor generalny Robot Entertainment.

„Jego imponujące dokonania są na pewno zasłużone. Paul świetnie pasuje do studia i spodziewam się, że będzie miał znaczący wpływ na nasze gry, zaczynając od Orcs Must Die! Unchained.”

Orcs Must Die! Unchained to trzecia odsłona strategicznej serii, łączącej elementy gry akcji i tower defense. W tej części zmierzą się dwie drużyny, w skład każdej wejdzie pięciu graczy. Będą nie tylko rywalizować między sobą - zadaniem będzie też tradycyjna dla cyklu obrona przed szarżującymi do celu potworami. Powróci korzystanie z pułapek i potężnych czarów. Premiera w tym roku na PC i PS4.

Studia Gearbox Software oraz Robot Entertainment znajdują się w mieście Plano w Teksasie, co na pewno miało wpływ na decyzję Hellquista. Deweloper wcześniej pracował w 2K Boston i Irrational Games, jako projektant SWAT 4 czy BioShock.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami