Tajemniczy projekt Emagon to tylko reklama hiszpańskiego oddziału Sony

Marketing wirusowy.

Wiemy już dlaczego tylko hiszpański oddział Sony opublikował w poniedziałek tajemniczy zwiastun projektu Emagon. Nie mamy bowiem do czynienia z grą, lecz z wirusową kampanią marketingową.

Otóż oddział Sony Computer Entertainment Spain planuje sprzedaż jubileuszowej edycji PlayStation 4 - do tego kraju trafi 350 z 12300 egzemplarzy. Cena została ustalona na skromne 649 euro (ok. 2700 zł), co może dać graczom pogląd na to, ile sprzęt w stylu PSOne będzie kosztował w Polsce.

W dniach 12, 13 i 14 grudnia odbędą się w Hiszpanii także specjalne aukcje, a dochody trafią na cele charytatywne.

Tajemniczy Emagon od samego początku wyglądał „podejrzanie”, a gracze szybko dostrzegli, że jest to anagram słów „No Game”.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami