Magazyn Secret Service wróci na rynek

„Wiemy, że wielu od lat na nas czeka.”

Ostatni numer czasopisma Secret Service ukazał się w 2001 roku, ale wiele wskazuje na to, że magazyn wkrótce powróci do sprzedaży.

1
Pierwszy numer Secret Service

„Wracamy bo musimy, bo wiemy, że wielu od lat na nas czeka! Są z nami Piotr Mańkowski, czyli Micz - nowy Redaktor Naczelny, Waldemar Nowak, czyli Pegaz Ass - Dyrektor Artystyczny...” - napisano na oficjalnym profilu w serwisie społecznościowym Facebook.

„Ale to dopiero początek. Bądźcie z nami, wkrótce kolejne informacje!” - kończą krótki komunikat twórcy.

Serwis Polygamia dodaje, że odświeżony Secret Service dostępny będzie w wersji papierowej, a profil magazynu zostanie „dopasowany do nowych czasów”. Nie powinniśmy jednak spodziewać się dodatku w postaci płyty.

Wydawcą i inicjatorem projektu jest Robert Łapiński, organizator imprezy Pixel Heaven, koncentrującej się na grach retro, a także na produkcjach niezależnych i mobilnych.

„Na pewno nie powracamy po to, by komuś zabierać chleb, wypychać kogoś z rynku lub żeby szydzić z youtubowych filmików” - dodaje Mańkowski na łamach bloga Cdp.pl. „Chcemy natomiast robić pismo opowiadające o grach takie rzeczy, jakich nie da się wyguglać w sieci.”

„Oprócz recenzji nowych zaskakujących gier i technologicznych cudów, znajdzie się też dużo publicystyki, wywiady z legendarnymi twórcami gier, materiały retro, tematy okołogrowe, no i felietony pióra branżowych maestrów” - wyjaśnia.

„Sporo growej nostalgii, sporo tajemnic ze świata gier oraz popkulturowych tematów, które o gry zahaczają. Plus świetne rysunki, świeży layout i szczypta importowanego z przeszłości humoru.”

Secret Service powstał w 1993 roku, a jednym z założycieli był właśnie Waldemar „Pegaz Ass” Nowak, zaangażowany w reaktywację. Przedstawiciele czasopisma jako pierwsi przygotowywali relacje z targów E3 czy dodawali krążki CD. Ostatni numer miesięcznika ukazał się w listopadzie 2001 roku.

Reklama

Skocz do komentarzy (12)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.

Komentarze (12)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami