Eurogamer.pl

Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Błądzić jest rzeczą ludzką

Misja, gdzie odwiedzamy idylliczną z pozoru osadę.

Misję możesz aktywować po rozmowie z osadnikami przebywającymi w osadzie nazywanej Przymierzem (mapa #1) w północnej części Wspólnoty. Aby dostać się do środka porozmawiaj z osobnikiem przy wejściu i przejdź test, o którym ci wspomni. Wybrane odpowiedzi nie będą miały większego znaczenia, bo ostatecznie Swanson i tak otworzy bramę.

z160

Mapę możesz powiększyć i zapisać na dysku.

Po wejściu do środka podejdź do Uczciwego Dana i rozpocznij z nim rozmowę. Dowiesz się, że poszukuje karawany Stocktona. Jeśli pomożesz w poszukiwaniach, to Dan zaproponuje ci część nagrody za jej odnalezienie.

Śledztwo

Po rozmowie zacznij zbierać informacje na temat karawany. Możesz ją zlokalizować w pobliżu Przymierza (na północy) i przeszukać jej pozostałości (jest to cel opcjonalny). Jeśli zdecydowałeś się na ten krok to zlokalizuj niebieski pojemnik, w którym znajdziesz lemoniadę Deezera - podnieś ją.

z161

Wróć do wioski i zacznij rozmawiać z mieszkańcami. Od niektórych możesz wyciągnąć nieco więcej informacji, jeśli masz rozwiniętą charyzmę. Porozmawiaj też z robotem - Deezerem (obrazek powyżej), od którego będziesz mógł otrzymać lemoniadę. Taką samą, jaką znalazłeś przy szczątkach karawany.

z162

Oprócz tego będziesz musiał dostać się do białego domu na lewo od wejścia do Przymierza (obrazek powyżej). Możesz w tym celu złamać średniej trudności zamek albo poczekać, aż ktoś otworzy drzwi i ich nie zamknie. Na stoliku na lewo od wejścia znajdziesz kartkę z hasłem Jacoba oraz klucz do budynku biurowego. Ten ostatni stoi po drugiej stronie osady, naprzeciwko głównej bramy.

Wejdź do niego wkradając się lub korzystając z klucza, a potem włam się do terminala (łamiąc zabezpieczenie lub korzystając ze zdobytego niedawno hasła Jacoba). Przeczytaj informację o rybaku, po czym opuść dom. Po zdobyciu nowych dowodów możesz, chociaż nie jest to konieczne, podzielić się swoją wiedzą z Uczciwym Danem. Następnie udaj się do miejsca opisanego we wiadomości, na zachód od wioski (mapa #2).

Odwiedziny tajnego ośrodka

Przy wyjściu z osady zaczepi cię Jacob, któremu nie podoba się twoje węszenie. Możesz odpowiedzieć mu w jakikolwiek sposób, a nawet wziąć łapówkę, żeby zarobić nieco kapsli. Po opuszczeniu osady skieruj się w stronę ośrodka, o którym przeczytałeś w notatce komputerowej.

z163

Aby się do niego dostać wskocz do jeziorka i wpłyń do środkowej rury, w której znajdziesz przejście prowadzące do środka. Przejdź przez rurę, a trafisz do miejsca z ochroną ośrodka, na czele której stoi Manny (obrazek powyżej). Jeśli posiadasz rozwiniętą charyzmę, to możesz przekonać go, aby zabrał cię do osoby zarządzającej placówkę. W innym przypadku czeka cię strzelanina ze strażnikami.

z164

Przejdź przez podziemia i skieruj się do doktor Roslym Chambers (obrazek powyżej), która zarządza ośrodkiem. Powie ci, że poszukiwana Amelia jest prawdopodobnie syntkiem i zginie podczas testu mającego to potwierdzić. Możesz teraz postąpić na dwa sposoby - przystać na propozycję Chambers albo opowiedzieć się przeciwko niej.

W pierwszym przypadku, jeśli towarzyszy ci Dan, to będziesz musiał go wyeliminować, a potem zdecydować czy ratujesz Amelię czy pozwalasz jej umrzeć. W drugim przypadku rozpraw się z Chambers i uwolni dziewczynę (skorzystaj z terminala), po czym rozlicz się z Danem albo jego zleceniodawcą Stocktonem, którego lokalizacja pojawi się na mapie.

Następnie: Fallout 4 - Dziura w ścianie

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...