Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Znak handlowy Splinter Cell odświeżony przez Ubisoft

Nadciąga zapowiedź?

Podczas gdy w sieci już od jakiegoś czasu mówi się o powrocie serii Splinter Cell, Ubisoft zdecydował się na odświeżenie znaku handlowego serii, co ostatnio uczyniono w 2017 roku.

Zmiany są kosmetyczne - zmodyfikowano jedno zdanie na temat trybu wieloosobowego - ale proces sugeruje, że francuski wydawca ma plany związane ze słynnym cyklem skradanek.

O nowej odsłonie wspominaliśmy w październiku, gdy dziennikarz Jeff Grubb zapewniał, że przeprowadzono już pierwsze testy, sugerujące podejście bardziej w stylu współczesnych odsłon serii Hitman.

Słowa te podważono w ubiegłym tygodniu, gdy inny insider - Tom Henderson - przyznał, że obecnie kierunek rozwoju pozycji mówi o „bardziej składankowej wersji Assassin's Creed” w „swego rodzaju” otwartym świecie, przypominającym podejście Halo Infinite.

Pozostaje więc czekać na kolejne oficjalne posunięcie ze strony Ubisoftu. Już w 2019 roku dyrektor generalny firmy mówił, że szpiegowska seria - w przeszłości liniowa - musi ewoluować, jeśli ma kiedykolwiek powrócić.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze