Zespół Mass Effect pomaga dokończyć Dragon Age: Dreadwolf
Wrócił nawet Mark Darrah.
Zespół odpowiedzialny za Mass Effect w większości pomaga obecnie dokończyć prace nad najnowszym Dragon Age. Co więcej, wrócił nawet weteran serii Mark Darrah, który odszedł z BioWare w lutym 2021 roku.
Ten ostatni został zaangażowany w roli zewnętrznego konsultanta. Darrah był związany ze studiem od ponad dwóch dekad. Zaczynał jako programista Baldur’s Gtae, później był głównym producentów cyklu Dragon Age. Pracował także nad czwartą odsłoną serii, którą teraz pomoże dokończyć.
Serwis VentureBeat dodaje, że Dragon Age: Dreadwolf wspomaga zespół zajmujący się Mass Effect. Kosmiczna produkcja znajduje się nadal w fazie pre-produkcji, przy której zostało obecnie kilku deweloperów, dowodzonych przez Mike’s Gamble’a. Reszta wspomaga post-produkcję gry fantasy, który to etap osiągnięto we wrześniu ubiegłego roku.
„Nasze studio skupia się na tworzeniu jak najlepszego Dragon Age: Dreadwolf, podczas gdy główny zespół Mass Effect kontynuuje prace pre-produkcyjne” - wyjaśnia dyrektor generalny BioWare, Gary McKay. „Kontynuujemy iterację i szlifowanie detali Dreadwolf, skupiając się na rzeczach, które mają największe znaczenie dla fanów”.
„W miarę dalszego łączenia tego nowego doświadczenia z dziedzictwem serii, Mark Darrah dołączy do zespołu jako konsultant, wnosząc ze sobą wieloletnie doświadczenie w pracy nad Dragon Age” - zapewnia McKey.
„BioWare ma długą historię tworzenia niesamowitych tytułów dla pojedycznego gracza, z mocnymi i głębokimi opowieściami” - dodaje Samantha Ryan, menedżerka zespołów deweloperskich z ramienia EA. „Nie śpieszyli się z kolejnym Dragon Age, próbując nowych rzeczy, sprowadzając odpowiednich ludzi i upewniając się, że dopracowują grę. To normalne dla tak złożonej produkcji w tym gatunku. Obecna faza prac wymaga czasu, a studio chce mieć pewność, że spełni oczekiwania fanów”.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.