Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wygląda na to, że nowy Hitman nie połączy zapisów offline i online

Tak ma być.

Studio Io-Interactive skomentowało sposób zapisywania gier w nowej odsłonie serii Hitman.

Po premierze pierwszego odcinka część graczy była zaskoczona, że zapisy wykonane w trybie online nie są kompatybilne z tymi wykonanymi przy grze offline - bez połączenia z siecią.

Oznacza to, że jeśli z jakiegoś powodu stracimy dostęp do Internetu, nie zadziała żaden save, który wykonaliśmy wcześniej w tym trybie.

Sporo elementów gry dostępnych jest tylko w sieci, a projekt zakłada współpracę z serwerami Square Enix, do pobierania nowej zawartości, a także kolejnych odcinków.

Dostęp do Internetu - a nawet samo działania serwerów - nie jest jednak stuprocentowo pewny, lecz gracze odcięci od Internetu nie mogą kontynuować zabawy. Zamiast tego są przenoszenie do głównego menu i tracą postępy.

Problem może tylko skomplikować się w przyszłości, gdy gra wzbogaci się o bardziej złożone i większe mapy, wymagające dłuższej rozgrywki.

Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia

„Gdy ogłosiliśmy Hitmana, wyjaśniliśmy fanom i graczom, że tworzymy żyjący tytuł” - zapewnia rzecznik Io-Interactive w wypowiedzi dla Eurogamera.

„Stale zmieniający się świat zabójców, rosnący wraz ze społecznością dzięki częstym aktualizacjom, wydawanym pomiędzy kolejnymi lokacjami. Zawartość na żywo obejmuje kolejne kontrakty, eskalacje, znikające cele, a nawet tradycyjne wyzwania.”

„Zawartością można cieszyć się offline, ale w celu zachowania postępów i upewnienia się, że gra jest zaktualizowana, zapisy offline i online przechowywane są oddzielnie.”

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze