Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Umiejętności i bronie w nowym gameplayu z Mass Effect: Andromeda

Wszystko o walce.

Zgodnie z obietnicami, BioWare przygotowało kolejny zwiastun Mass Effect: Andromeda, koncentrując się tym razem na dostępnych w grze broniach oraz umiejętnościach.

Co istotne, otrzymujemy pierwszy z kilku materiałów prezentujących rozgrywkę w oczekiwanej produkcji. To powinno nieco uspokoić fanów, zaniepokojonych raczej mało aktywnym marketingiem gry, przynajmniej w porównaniu do poprzednich odsłon serii.

Broń palną podzielono na trzy kategorie, w zależności od rodzaju amunicji

Jak ujawnia scena w okolicach 0:30, znanych już problemów z animacjami twarzy w przerywnikach poprawić już się chyba nie da, pomimo zapewnień ze strony Electronic Arts.

Dalej jest już jednak bardziej optymistycznie. Otrzymujemy spojrzenie na szereg potyczek w przeróżnych warunkach klimatycznych i geograficznych. Jak zapewnia narrator, najważniejsza jest płynność i szybkie tempo, z błyskawicznymi unikami i skokami - za pomocą plecaka odrzutowego.

Jest też szerszy przegląd dostępnego w grze arsenału, obejmującego cztery kategorie broni palnej: pistolety, strzelby, a także karabiny snajperskie i szturmowe. Do tego spektrum narzędzi do czynienia zniszczeń z bliskiej odległości, jak miecze i młoty.

Wszystkie bronie dostępne są dla każdego bohatera, bez ograniczeń w postaci klas postaci. Podobnie jest z umiejętnościami - gracze wybiorą dowolne interesujące ich talenty, podzielone na trzy kategorie: walka ze standardowym zestawem perków, technologia z miotaczami ognia i lodu czy dronami oraz biotyka, z kontrolą energii, tarczami i telekinezą.

W drugiej części poniższego materiału jest jeszcze spojrzenie na dłuższą scenę walki, z wykorzystaniem przeróżnych możliwości i połączeń talentów.

Mass Effect: Andromeda ukaże się w Polsce już 23 marca, na PC, PS4 i Xbox One. Abonenci usług Origin Access i EA Access będą mogli rozpocząć rozgrywkę tydzień wcześniej - 16 marca - ale tylko przez 10 godzin.

W kolejnej odsłonie cyklu główną rolę odegra rodzeństwo Ryderów (pokierujemy bratem lub siostrą), dowodzące wyprawą do tytułowej galaktyki. Akcja osadzona jest 600 lat po wydarzeniach przedstawionych w oryginalnej trylogii.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze