Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft tworzy Fighter Within, bijatykę korzystającą z możliwości Kinecta

AKTUALIZACJA #2: Gra oficjalnie potwierdzona.

Aktualizacja #2: Microsoft oficjalnie potwierdził, że Fighter Within zmierza na Xbox One. Premiera pod koniec roku.

Poniżej pierwszy trailer produkcji Ubisoftu.

*

Aktualizacja: Serwis VentureBeat opublikował nagranie z prezentacji gry, przedstawiające Fighter Within w akcji na Xbox One.

*

Oryginalna wiadomość: Ubisoft wyda Fighter Within, „grę nowej generacji, zapewniającą doświadczenia prawdziwej walki”. Produkcja powstaje prawdopodobnie tylko na Xbox One i skorzysta z możliwości czujnika Kinect.

Wszelkie informacje traktować należy jako nieoficjalne, choć pochodzą ze strony firmy. Witrynę z opisem produkcji znaleźć można tylko w Google Cache.

Twórcy zapowiadają precyzyjne odwzorowanie ruchów i rozbudowane potyczki sieciowe, dzięki którym rozprawimy się ze znajomymi nie ruszając się z salonu.

Wykonując efektowne kopnięcia, ciosy, kontry, bloki i kombosy trzeba będzie także uważać, by nie ucierpiała doniczka z paprotką, stojąca na parapecie.

Element taktyki wprowadzono dzięki „totemom”. Ustawianie tych obiektów w odpowiednich miejscach na arenie pozwoli uzyskać przewagę nad przeciwnikiem.

Więcej informacji na temat Fighter Within poznamy zapewne na targach Gamescom.

Dzięki AllGamesBeta.

Screen z Google Cache

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze