Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy gry Hitman wyjaśniają system aktualizacji „na żywo”

W tym jednorazowe kontrakty.

Skradanka Hitman ukaże się w odcinkach, oferując ostatecznie sześć lokacji. „Pomiędzy” premierami kolejnych map deweloperzy zamierzają oferować dodatkową zawartość w tych już wydanych, w ramach aktualizacji „na żywo”.

Agent 47 zastanawia się, czy zakręcił gaz

Pierwszym rodzajem atrakcji są specjalne kontrakty, czyli polowania na przygotowaną przez IO Interactive postać, z tylko jedną szansą na wykonanie zlecenia.

„Jeśli cel ucieknie, to na dobre. Jeśli go zabijemy, to nie będziemy mogli sprawdzić innej metody. Nie ma powtórek i drugich szans” - czytamy we wpisie twórców na Steamie.

Obiekt zadania nie pojawi się na mapie ani przy używaniu specjalnego „zmysłu” Agenta 47. Koniecznie będzie odszukanie wskazówek w przygotowanym materiale wideo i na zdjęciach.

„Jeśli spudłujemy i rozpęta się chaos, będziemy potrzebowali planu B, ponieważ opcja zapisu zostaje wyłączona na czas trwania tego kontraktu. Jeśli zabijemy niewłaściwą osobę, misja kończy się niepowiedzeniem, a cel zniknie na zawsze” - czytamy dalej.

Kolejną nowością w aktualizacjach będzie tryb Eskalacji: wielopoziomowe zadania, z określonymi warunkami powodzenia.

„Jako przykład, pierwsza faza może wymagać zabicia celu za pomocą szabli, a druga - za pomocą szabli, w stroju kelnera, z usunięciem zapisów z kamer bezpieczeństwa w czasie dwóch minut.”

Twórcy zapewniają, że w ramach aktualizacji na żywo mogą zmieniać położenie kamer i innych zabezpieczeń, takich jak laserowe ładunki wybuchowe.

Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia

Powróci także system Kontraktów, znany już z Hitman: Rozgrzeszenie z 2012 roku. Tutaj to gracze będą mogli przygotować i podzielić się własnymi zleceniami. Są też niepotwierdzone jeszcze pomysły na inne atrakcje, jak mniejsze wyzwania.

Hitman debiutuje 11 marcu na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Gracze otrzymają pierwszy epizod nowych przygód Agenta 47. Dziś rozpoczynają się zamknięte testy na komputerach osobistych, dla posiadaczy zamówień przedpremierowych.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze