Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - rozdział 7, 8 i 9: akta, slajdy, szczątkowe wspomnienia

Znajdźki i sekrety.

Na tej stronie wyjątkowo grupujemy trzy rozdziały - w 8 jest bowiem tylko jedna znajdźka, natomiast w 9 dwie. Wskażemy ich lokalizację, załączając mapy z zaznaczonymi punktami lub obrazki pokazujące sekrety bezpośrednio.

Przypomnijmy - w The Evil Within 2 zbieramy akta, które poszerzają wiedzę na temat świata gry i postaci. Poza tym zbieramy slajdy, które odtwarzamy w pokoju Sebastiana (co warto robić, bo po każdym obejrzeniu slajdu otrzymujemy trochę żelu) oraz analizujemy wspomnienia mieszkańców wirtualnego miasta Union.


Rozdział 7

W rozdziale 7 znajdziemy:

  • 1 akta (kolor żółty)
  • 1 slajd (kolor zielony)
  • 3 szczątkowe wspomnienia (kolor niebieski)

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Akta

#1 Pierwszy fragment akt zdobędziemy w południowej części dzielnicy, w barze Devil's Own Taproom. Odwiedzamy ten budynek podczas wykonywania głównej misji. Znajdźka - dziennik - leży na ostatnim stoliku, po prawej stronie lokalu.

Slajd

#1 Jedyny slajd w tej dzielnicy znajduje się w restauracji Juke Diner, ale pojawia się na ciele zmarłego mężczyzny w kuchni dopiero po tym, jak skutecznie poradzisz sobie z nękającą cię zjawą. Sytuacja jest więc podobna do tej ze spotkania z duchem w poprzedniej dzielnicy.

Szczątkowe wspomnienia

#1 Pierwsze wspomnienie dostępne jest na parkingu. Przygotuj się jednak, bo po jego odsłuchaniu będziesz musiał walczyć z potworem, który był bossem na początku 5 rozdziału. Dobrą strategią jest wbieganie do autobusu i trzymanie się samego końca. Później, gdy stwór zaatakuje przez dach, wybiegaj i strzelaj do wroga, gdy schodzi na ziemię.

Dodatkowo po prostu biegaj, byle nie bez przerwy, bo się zmęczysz, dookoła zaparkowanych aut. Możesz też unikać w ostatniej chwili ciosów piłą, jeżeli zaczniesz uciekać przed ciosem, gdy potwór bierze zamach - uciekaj jednak w boki lub nawet za bossa, ale nie do tyłu.

#2 Drugie wspomnienie szczątkowe jest w restauracji. Jego aktywacja zablokuje wyjścia i zmusi cię do podejścia do szafy grającej. To przeniesie cię do szpitala, gdzie musisz unikać zjawy.

#3 Ostatnie wspomnienie jest w zaułku na południu. Po jego zebraniu musisz walczyć z potworem - starcie opisaliśmy tutaj.


Rozdział 8

W rozdziale 8 znajdziemy tylko jedną znajdźkę - wspomnienie cząsteczkowe. Znajduje się w teatrze. Można je przeoczyć, jeżeli wchodząc po schodach od razu udamy się do drzwi na pierwszym piętrze.

Po schodach należy wejść na samą górę. Zobaczymy wtedy sygnał komunikatora. Szczątkowe wspomnienie znajdziemy przy obrazie na ścianie. Podejdź i dostrój komunikator, by zebrać wspomnienie.



Rozdział 9

W rozdziale 9 znajdziemy jeden element akt. To nadpalona strona, którą podniesiemy z ołtarza. Do pomieszczenia z nim trafimy po tym, jak zdobędziemy korbę do odblokowania drzwi. Tym samym otwieramy cele i musimy pokonać mutantów.

Ołtarz jest w pomieszczeniu po prawej stronie pomieszczenia z głównymi drzwiami, które musimy otworzyć.

Gdy już otworzymy drzwi, idziemy korytarzem, a po bokach są drzwi do cel. Drugimi drzwiami po prawej wejdziemy do celi, z której wąskim przejściem - po zabiciu mutanta leżącego na pryczy - dotrzemy do celi obok. Tam zbierzemy szczątkowe wspomnienie.

Komentarze