Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - misja poboczna: Dziwny sygnał

Szczątkowe wspomnienia agentów.

Misję tę odblokowujemy podczas pierwszej rozmowy z O'Nealem na początku trzeciego rozdziału. Gdy opuścisz kryjówkę, włącz nawigator - zielona linia naprowadza na zadanie Dziwny sygnał. Musisz udać się do oznaczonego punktu na mapie.

Punkt docelowy znajduje się niedaleko grupy potworów, także dobrze byłoby się ich pozbyć. Dlatego też odsyłamy do naszego opisu jak zdobyć kuszę, by nie tylko zyskać świetną broń, ale i pokonać znajdujących się tu oponentów.

Już z kuszą podejdź do budynku, przy którym spaceruje jeszcze jeden zombie. Rzuć butelką w bok i zajdź go od tyłu, by się go pozbyć. Możliwe, że zwróci to uwagę potwora z dachu - przybiegnie i zaatakuje cię, więc bądź gotowy, by oddać 2-3 strzały z pistoletu.


Szczątkowe wspomnienia

Później podejdź z nawigatorem do migających cieni i dostrój się do sygnału. Po wysłuchaniu fragmentu przeszłości - przy okazji, takie scenki to jeden z rodzajów znajdziek w grze - na mapie pojawią się dwa punkty rezonansu, które musisz zbadać. Najpierw udaj się do tego bliższego, ustaw na nim znacznik. Wyjdź na zewnątrz, przejdź przez główną ulicę i idź przez ogródki do oznaczonego domu.

Wejdź do środka głównym wejściem. Przeszukaj pomieszczenie, wyjdź drzwiami po prawej - za kolejnymi drzwiami przeszukaj kolejne pokoje. Punkt rezonansowy jest po drugiej stronie ciemnego korytarza. Gdy zobaczysz cienie, dostrój sygnał. Teraz musisz udać się do warsztatu, gdzie znajduje się źródło drugiego rezonansu.

Radzimy jednak zajrzeć do pokoju obok, przed którym były cienie. Jest tam trochę zasobow, a przede wszystkim - klapa prowadząca do piwnicy, gdzie znajduje się komputer, czyli przejście do wymiaru zwanego Szpikiem. Tędy trafimy do zbrojowni, gdzie można znaleźć obrzyn.

Gdy wrócisz ze zbrojowni, albo jeśli nie chcesz się tam teraz wybierać, wyjdź z pokoju i zacznij wracać do drzwi wejściowych. W salonie spotkasz jednak zombie, które wyciąga zwłoki na zewnątrz. Zastrzel potwora i przygotuj się na atak kolejnego, który nadbiegnie z zewnątrz. Otwórz mapę, zaznacz drugi obszar rezonansu i zmierzaj na miejsce.

Do warsztatu wejdziesz głównym wejściem - na lewo od niego z pewnością zauważysz trzęsącą się ciężarówkę. W środku jest parę mutantów, dlatego nie otwieraj przyczepy, jeżeli nie masz co najmniej obrzyna z wieloma sztukami amunicji. Wejdź do warsztatu, zbierz zasoby widoczne po bokach i idź do końca, do pomieszczenia na wprost.


Piwnica warsztatu

Tutaj dostrój się do sygnału, by zobaczyć scenkę-wspomnienie. Teraz teoretycznie możesz udać się do kolejnego celu, ale polecamy zbadać piwnicę, by zyskać cenne zasoby i wybuchające bełty do kuszy. Użyj skrzynki, przy której stał agent i przełącz 1, 2 i 4 przełącznik (w tej kolejności). Potem kucnij i podejdź do wyjścia z pomieszczenia. Poczekaj, aż jęczące zombie przejdzie nieco dalej, zajdź je od tyłu i zaatakuj - niestety na ten typ wroga jeden cios nie wystarczy, musisz użyć też broni palnej.

Przeszukaj pokój, z którego wyszło zombie, a później użyj panelu przy pierwszym aucie, by je podnieść. Otwórz właz i zejdź na dół. Tutaj droga jest liniowa, idź przed siebie, a gdy zobaczysz sygnał, wyciągnij nawigator - znajdziesz tutaj kolejne, bonusowe wspomnienie szczątkowe.

Gdy wyjdziesz na korytarz, użyj kodu 9676, by otworzyć drzwi po lewej i zebrać między innymi części broni wysokiej jakości. Potem idź do pokoju naprzeciwko, by tam podnieść wybuchowy bełt z białej skrzyni, znajdźkę-raport z biurka po prawej i zasoby z szafki. Później idź drabiną na górę. Zrób tylko krok, by aktywować pułapkę - wybuchowy bełt zostanie przyczepiony do przeszkody przed tobą. Teraz po prostu wstań i zwróć na siebie uwagę zombiaka, by wszedł na pułapkę.

Dotknij linki (2), by aktywować bełt (1) - dopiero potem zwróć uwagę mutanta

To zbudzi zapewne co najmniej jednego dodatkowego zombie. Pozbądź się wroga i kieruj się w lewo. Tu musisz użyć podnośnika, by odblokować przejście - po prawej od podnośnika, za skrzyniami, jest jeszcze jeden przeciwnik, który wyskoczy, gdy się zbliżysz. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, radzimy pójść w lewo, za budynek warsztatu i przejść po skrzyni na parking - obok auta leży tutaj martwy człowiek z pistoletem z celownikiem laserowym. Możesz wyposażyć tę broń zamiast podstawowej.


Punkt informacji turystycznej

Pora zakończyć misję Dziwny sygnał. Udaj się do budynku naprzeciwko kryjówki O'Neala. W pierwszym pomieszczeniu weź znajdźkę z końca lady (ulotka). Później zwróć uwagę na uchylone drzwi w rogu. Przejdź przez nie, zobacz napis na ścianie i idź na dół.

W pomieszczeniu w piwnicy odtwórz szczątkowe wspomnienie. Po obejrzeniu scenki podejdź w prawo i weź komunikator z biurka - to kolejna znajdźka w tym budynku. Potem rozejrzyj się jeszcze za zasobami.



Teraz wyjdź z pomieszczenia, by wrócić na górę. Zostaniesz jednak przeniesiony do innego wymiaru. Podążaj korytarzem aż do pomieszczenia. Podejdź do centralnego punktu wystawy i zbadaj eksponat. Po chwili usłyszysz dźwięki potworów. Zaatakują cię dwa zombie.

Pokonaj mutanty, zbierz żel i przejdź do dalszej części pomieszczenia. Odsuń szafkę, zza której dobywa się światło i idź prosto. Wyjdź drzwiami, a znajdziesz się naprzeciwko kryjówki O'Neala, do którego powinieneś wrócić, by „oddać” misję.

Komentarze