Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - 336 Cedar Ave, dziennik kobiety i zjawa

Jak uciec duchowi.

Zajmijmy się zadaniem zupełnie opcjonalnym, a nawet z pewnych względów niewskazanym - po nim zacznie dosyć regularnie nawiedzać cię zjawa, także poza strefą tej misji. Mimo to, wykonanie zadania jest niezbędne do zdobycia jednego slajdu.

Misja nie jest w żaden sposób oznaczona na mapie, nie rozpoczyna się też poprzez rozmowę z żadną postacią. Musisz po prostu wejść do konkretnego domu i wykonać konkretną czynność.

Udaj się więc do domu przy adresie 336 Cedar Ave. Przed wejściem może znajdować się grupa mutantów, a jeden powinien mieć płonącą butelkę z benzyną. Możesz to wykorzystać, by podpalić paru innych, jeżeli strzelisz w dobrym momencie.

Zbadaj ciało agenta na ulicy, później wejdź do domu. W łazience, w apteczce na ścianie, znajdziesz strzykawkę. Z salonu przejdź korytarzem do końca i wejdź do sypialni drzwiami po prawej stronie. Podnieś ze stołu znajdźkę - dziennik kobiety. W ten sposób rozpoczniesz misję.

Zacznie się dziać coś niepokojącego. Opuść pokój i spróbuj wrócić do salonu. Na końcu korytarza Sebastian się zatrzyma, odwróci się i zobaczysz zjawę, która się na ciebie rzuci - nie da się tego uniknąć. Przeniesiesz się do innej lokacji.

Po chwili otworzą się drzwi przed tobą i zobaczysz ponownie zjawę, zmierzającą w twoją stronę. Schowaj się za szafkami i okrąż je powoli. Gdy zjawa zniknie za drugimi drzwiami, sam podejdź do nich i przejdź dalej.

Od razu za drzwiami przejdź przez kolejne - po prawej stronie. Zjawa powinna teraz zacząć zawracać, więc spróbuj się pospieszyć. W tym pomieszczeniu przejdź przez dziurę w ścianie. Zaraz za nią, w drugim pokoju, jest szafka. Musisz ją przeszukać, by zdobyć kartę otwierającą zamknięte drzwi w poprzednim obszarze.

Karta jest w szufladzie szafki

Teraz uważaj i nasłuchuj, gdzie jest zjawa. Migotanie na ekranie wskazuje, kiedy jest blisko. Musisz wrócić do pierwszego pomieszczenia, gdzie schowałeś się za szafką i podbiec do drzwi po lewej. Otworzysz je teraz dzięki karcie.



Po drugiej stronie zacznie się krótka migawka z fragmentami różnych wizji. Nic ci już - na razie - nie grozi. Po chwili znajdziesz się z powrotem w sypialni domu przy 336 Cedar Avenue. Zabierz slajd (znajdźkę) ze stolika, z którego wcześniej wziąłeś dziennik.

To koniec przygody, ale zjawa już ci nie odpuści - w losowych momentach będzie pojawiać się na ulicach Union, co symbolizowane jest dziwną mgłą. Na szczęście wystarczy po prostu szybko wybiec poza zamglony obszar, by uniknąć spotkania z upiorem.

Komentarze