Skip to main content

Tekstury w GTA Definitive Edition naprawiane przez gracza

Prace nad modem jeszcze trwają.

Jednym z dość mocno krytykowanych aspektów Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition jest warstwa graficzna remasterów, w tym jakość tekstur. Modder o pseudonimie nigeez postanowił więc wziąć sprawy w swoje ręce, przynajmniej w kwestii remastera San Andreas.

Odświeżenia doczekały się tekstury dróg, chodników czy innych terenów, w tym ziemi, trawy czy błota - teraz większość z nich można podziwiać w rozdzielczości 4K. Poniżej porównanie oryginalnego chodnika z poprawionym:

Autor podkreśla, że nie zamierza zastąpić każdej tekstury w grze, a jedynie te, które przez słabą jakość zwracają uwagę podczas zabawy. Mimo wszystko, nigeez zaznacza, że zostało jeszcze sporo pracy.

Aktualnie nie wiadomo, czy modder zajmie się też teksturami „trójki” oraz Vice City - na razie skupia się tylko na San Andreas.

Zobacz: GTA San Andreas - Poradnik, Solucja

Narzędzie można pobrać ze strony NexusMods. Instalacja jest bardzo prosta - szczegóły w zakładce „Description”. Oczywiście po wydaniu kolejnych wersji narzędzia, trzeba będzie pobrać pliki na nowo.

Zobacz także