Taktyczna strzelanka Ready or Not hitem sprzedaży na Steamie - mimo kontrowersji
Utrata wydawcy nie wpłynęła na zainteresowanie tytułem.
Taktyczna strzelanka Ready or Not, określana przez fanów jako następca kultowego SWAT 4, była w zeszłym tygodniu najczęściej kupowanym tytułem na platformie Steam.
Według rankingu serwisu SteamDB produkcja VOID Interactive sprzedaje się lepiej niż kampania fabularna Halo Infinite oraz horror Five Nights at Freddy's: Security Breach. Tytuł ustanowił też swój rekord jednocześnie grających osób - ponad 19,6 tys. - osiągając pod tym względem lepszy wynik niż między innymi Battlefield 2042.
Przypomnijmy, że Ready or Not straciło w zeszłym tygodniu wydawcę. Chociaż oficjalnie nie wiadomo dlaczego Team17 zdecydowało się wycofać z produkcji tytułu, to według spekulacji powodem mógł być niestosowny komentarz jednego z deweloperów, dotyczący planowanej w grze misji ze strzelaniną w szkole.
Twórcy wydali oświadczenie, w którym informują, że gra zapewnia realistyczne doświadczenie, nie unikając trudnych tematów, jednocześnie zachowując szacunek dla osób dotkniętych przez wydarzenia podobne do przedstawionych w grze - ofiar zamachów i ich rodzin oraz pracowników służb ratowniczych.