Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szef Platinum Games przeprasza za porażkę Babylon’s Fall

I zapewnia, że to była ważna lekcja.

Prezes studia Platinum Games Atsushi Inaba przeprosił graczy za porażkę tytułu Babylon’s Fall. Powiedział, że była to dla zespołu ważna lekcja.

Przypomnijmy, że Babylon’s Fall było jednym z tytułów startowych konsoli PS5 i pierwszym podejściem studia znanego m.in. z serii Bayonetta do formuły gry-usługi. Produkcja okazała się jednak rozczarowaniem i ostatecznie serwery zostaną wyłączone 27 lutego przyszłego roku, niecały rok od premiery.

Z szefem japońskiego zespołu rozmawiała redakcja serwisu VGC. Inaba zaczął od przeprosin: „rozczarowanie naszych fanów jakie spowodowaliśmy to coś, za co jest nam niezwykle przykro jako deweloperom. Dostarczanie graczom w naszych grach czegokolwiek innego niż dobra zabawa to zdecydowanie coś, z czego nie jesteśmy dumni”.

Twórca dodał, że Platinum Games „dużo się nauczyło z tego doświadczenia, ale nie zmienia swoich planów na przyszłość”. Zespół dalej planuje wydawanie produkcji w formie gry-usługi, które docelowo będą wspierane nową zawartością przez długi czas po premierze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Babylon's Fall

PS4, PS5, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Content Editor

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.
Komentarze