Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Star Wars - ujawniono porzucony koncept strzelanki z 2016 roku

Prawie jak współczesne X-Wing.

Studio Double Damage - twórcy Rebel Galaxy - w 2016 roku chciało przekonać Electronic Arts, że jest w stanie przygotować interesującą strzelankę kosmiczną w uniwersum Star Wars. EA odrzuciło koncept, ale prezentowany wydawcy materiał wideo pojawił się teraz w sieci.

- Zaproponowaliśmy zmodernizowane spojrzenie na X-Wing, z wszystkimi klasycznymi elementami - wspomina Travis Baldree z Double Damage w wypowiedzi dla serwisu Kotaku.

Pomysł zakładał przygotowanie rozbudowanej kampanii fabularnej, ale także dostosowanie oprawy i funkcji do przyzwyczajeń współczesnych odbiorców, co oznaczało nowoczesne sterowanie, czy też możliwość zapisywania rozgrywki w dowolnym momencie.

Zobacz na YouTube

- To była ambitna prezentacja i nasze nadzieje, że zostanie potraktowana poważnie, były bliskie zeru - dodaje Baldree. - Stworzyliśmy całość pewnie bardziej dla siebie niż z myślą o zaakceptowaniu projektu.

Materiał wideo powstał w 2-3 tygodnie, złożony z elementów z innych gier. Głównym źródłem mechaniki, obiektów oraz interfejsu wydaje się być właśnie wspomniane Rebel Galaxy. Jest widok zza statków, z kokpitu, a nawet przeskakiwanie pomiędzy różnymi jednostkami.

- EA uważnie nas wysłuchało, ale z projektu nigdy nic nie wynikło i ruszyliśmy dalej - kończy Baldree, w przeszłości jeden z założycieli Runic Games, odpowiedzialnego za Torchlight.

Read this next