Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Square Enix wydało swoją pierwszą grę RPG na Apple Watch

Cosmos Rings.

Wygląda na to, że Square Enix nie boi się eksperymentów - japońska firma wydała swoją pierwszą produkcję RPG przeznaczoną na cyfrowe zegarki Apple Watch.

Gra pod tytułem Cosmos Rings - zgodnie z platformową docelową - opowiada o zabawie z czasem, co jest także jedną z kluczowych mechanik rozgrywki, w połączeniu z licznikiem kroków.

Za prace odpowiada Takehiro Ando, czyli producent udanej serii mobilnych RPG o nazwie Chaos Rings, powstałych dzięki współpracy Square Enix i Media.Vision.

Cosmos Rings kosztuje obecnie 6 euro (ok. 26 zł), lecz kwota wkrótce wzrośnie.

Apple Watch z ekranem o rozdzielczości maksymalnie 312×390 i procesorem o mocy 520 MHz nie jest idealnym urządzeniem do produkcji RPG, więc rozgrywka nie jest zbyt rozbudowana.

„Kompletna strata pieniędzy. Pukamy tylko w ekran jak idioci... Albo nie. Pukanie nie ma żadnego wpływu na sukces” - komentuje jeden z użytkowników.

Zobacz na YouTube

Fabuła Cosmos Rings opowiada o zaginionej bogini. Razem z jej zniknięciem zatrzymał się czas, co sprawiło, że świat stał się „mroczny”. Jak można się domyślać, problem musi rozwiązać gracz.

Rozgrywka polega na walce z pojawiającymi się na ekranie przeciwnikami. Podstawowe ataki - jak wskazuje powyższa recenzja - są automatyczne, ale są też ciosy specjalne.

Można również „cofać czas” poprzez obracanie koronki, a spore znaczenie ma także liczba wykonywanych kroków. Prawie jak Pokemon Go.

Read this next