Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

South Park: The Fractured But Whole - Sprawa Classi

Próbujemy wydobyć od pojmanej striptizerki ważne informacje.

Po ukończeniu dość długiej misji głównej o nazwie W brzuchu bestii, do bohatera odezwie się Cartman, który powie, aby przesłuchać Classi. Dziewczyna przebywa obecnie w domu Jimmy'ego na południowym wschodzie miasta (czerwony budynek). Udaj się tam i wejdź do środka.

Uwaga - gdyby okazało się, że moc bohatera i jego drużyny jest za mała, to pamiętaj o aktywowaniu kolejnego artefaktu. W tym momencie powinieneś być już rozwinięty na tyle, aby móc korzystać z trzech artefaktów naraz.

Stań na fibulatorze DNA, aby otrzymać nowe supermoce.

Na miejscu okaże się, że Classi nie powie nic, dopóki bohater nie odbierze jej leków. Po zabraniu kartki z ich nazwami Jimmy przeniesie główną postać na górę, gdzie skorzysta z nowego urządzenia (obrazek powyżej).

Po chwili zostaniesz przeniesiony do nowego menu, gdzie będziesz mógł wybrać jedno z trzech dostępnych usprawnień DNA:

  • Nadludzka celność - zwiększa obrażenia zadawane przy pomocy mózgu (głównie dystansowe), ale zmniejsza liczbę punktów życia.
  • Siła mutanta - podnosi skuteczność ataków opartych na sile fizycznej.
  • Wysoki próg bólu - znacznie podnosi ilość punktów życia postaci, ale kosztem osłabienia ataków wyprowadzanych przy pomocy mózgu.


Warto dodać, że ulepszenia związane z DNA możesz w dowolnej chwili włączać i wyłączać oraz zmieniać. Wystarczy przejść do menu Artefakty znajdującego się w telefonie. W tym momencie zadanie zakończy się.

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze