Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

South Park: The Fractured But Whole - Powrót czwartoklasistów, Dobra lecimy

Opis dwóch misji głównych, w których pomagamy kotu i poznajemy system szybkiej podróży.

Misja Powrót czwartoklasistów rozpocznie się automatycznie po zakończeniu szkolenia związanego z artefaktami w zadaniu głównym o nazwie Nardoziny przyjaciela Szopa. Na skrzyżowaniu na zachód od domu Cartmana znajduje się kot, któremu dokuczają starsi uczniowie. Udaj się na miejsce, aby pomóc zwierzakowi.

Rzuć petardę w pudło fajerwerków (1), a potem zaatakuj szóstoklasistów (2).

Jeśli chcesz mocno ułatwić sobie walkę i już na początku osłabić przeciwników (2 na obrazku powyżej), to przed pojedynkiem przejdź w tryb inspekcji i rzuć kapiszonem w fajerwerki przy rowerze (obrazek powyżej). Po eksplozji rywale stracą sporo zdrowia. Aby rozpocząć z przewagą podbiegnij do któregoś z nich i zaatakuj go, jako pierwszy.

W trakcie walki będziesz mógł korzystać z pomocy swoich kompanów: Craiga i Kyle'a. Pierwszy z nich specjalizuje się w brutalnych, bezpośrednich atakach, natomiast drugi jest przede wszystkim postacią wspierającą. Dzięki niemu możesz regenerować zdrowie osób z drużyny oraz zapewniać im dodatkową ochronę.


Misja: Dobra, lecimy

Kiedy skończysz szkolenie związane z artefaktami, które odbywa się w domu Cartmana podczas misji Narodziny przyjaciela Szopa, odezwie się Jimmy. Powie, że w mieście działa już system szybkiej podróży. Twoim celem będzie jego aktywowanie, a następnie odnalezienie sześciu punktów związanych z szybką podróżą.

System ten umożliwia błyskawiczne przenoszenie się między miejscami. Wystarczy aktywować kilka punktów, aby potem szybko przenosić się między nimi. Im więcej punktów znajdziesz, tym szybciej będziesz mógł podróżować po mieście.

Punkt szybkiej podróży (1).

Jak już zostało wspomniane na potrzeby bieżącej misji należy aktywować dwa punkty szybkiej podróży. Pierwszy z nich znajdziesz tuż przy domu Cartmana (1 na obrazku powyżej).

Podejdź do niego i wejdź z punktem w interakcję, dzięki czemu go aktywujesz. Następnie będziesz musiał znaleźć kolejny. Na poniższej mapie zaznaczono dwa szybkiej podróży - aktywuj je, aby ukończyć misję.

Miejsca z punktami szybkiej podróży.
  • Dom Cartmana (1 na mapie powyżej).
  • Główna Ulica (2 na mapie powyżej).


Kiedy aktywujesz drugi z nich pojawi się Jimmy, który powie, że od tej pory możesz szybko przemieszczać się między aktywowanymi punktami. W tym momencie zadanie się zakończy, a Jimmy dołączy do drużyny i będzie wspomagał bohatera w walce.

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze