Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sony „zapobiegawczo” zresetowało część haseł w europejskim PlayStation Network

Nie doszło do włamania.

Sony zresetowało część haseł w europejskiej sieci PlayStation Network w ramach „zapobiegawczej” akcji. Producent PS4 zapomniał jednak poinformować o tym użytkowników, co doprowadziło do zaniepokojenia i problemów z logowaniem.

Po serii negatywnych komentarzy na oficjalnym forum PlayStation, opublikowano sprostowanie. „Monitorujemy konta w PSN w poszukiwaniu wszelkich nieregularności. Jeśli wykryjemy taką aktywność, czasami resetujemy hasła” - wyjaśnia przedstawiciel firmy, zajmujący się wsparciem technicznym.

„Jest to środek zapobiegawczy i nie ma dowodów na żadne włamania na konta” - czytamy dalej. „Nie ma się czym przejmować.”

Przedstawiciel Sony dodaje, że proces dotyczył „małej liczby użytkowników”, ale w temacie na forum wypowiedziało się już ponad 50 osób.

Read this next