Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sol Contingency - klasyczny Descent odtworzony na Unreal Engine

Projekt bazuje na oryginale z 1994 roku. Premiera pierwszego epizodu w tym roku na PC.

Grupa pasjonatów opublikowała teaser Sol Contingency, czyli pierwszej części serii Descent, odtworzonej na silniku graficznym Unreal Engine 3.

Projekt powstaje od października zeszłego roku i zakłada publikację gry w częściach, wyłącznie na PC. Pierwszy epizod - The Lunar Incident - ukaże się jeszcze w tym roku.

Twórcy pozostają wierni rozwiązaniom z klasycznej strzelanki Interplay z 1994 roku. Gracz może przemieszczać kontrolowany statek kosmiczny w dowolnym kierunku, co swego czasu określono jako „sześć stopni wolności”, lub 6DOF.

Dzięki możliwościom Unreal Engine 3 twórcy mają nadzieję odtworzyć modele statków w wysokiej rozdzielczości, dodać lepsze tekstury, nowe efekty cząsteczkowe i animacje broni.

Z oryginału zapożyczono także fabułę. Gracz wciela się w najemnika, który musi wyeliminować zagrożenie ze strony tajemniczego wirusa, zamieniającego roboty górnicze w śmiercionośną broń. Gra ukazała się w 1994 roku za sprawą Interplay i doczekała się wielu dodatków i dwóch sequeli.

Pierwszy teaser Sol Contingency

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły