Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sanam - platformówka tworzona przez studio z Jordanii

„Jak wyglądałby świat bez religii i bogów?”

Studio Team FoodFighter pracuje nad Sanam, platformówką inspirowaną Prince of Persia, Viewtiful Joe czy serią Zelda. Pod pozornie prostym konceptem kryje się głębokie przesłanie i wizja świata bez religii.

„Widzimy wiele krajów, które nienawidzą się z powodu religii. Różne wyznania mają wpływ na wszystkie aspekty naszego życia. Zadaliśmy sobie pytanie: jak wyglądałby świat bez religii i bogów?” - pisze Ibrahim Yasir, jeden z twórców gry.

Fijleh, główny bohater gry

W Sanam wcielimy się w postać Fijleha, wojownika z rzepy. Leniwą kontemplację tajemnic wszechświata przerywa pojawienie się Idoli - upadłych bogów - którzy rujnują spokojną egzystencję bohatera. Fijleh poprzysięga zemstę, po czym chwyta swój brokułowy miecz i rusza do walki.

Fabuła opowiedziana będzie w pięciu rozdziałach, po pięć etapów każdy. Poza standardową kampanią dla pojedynczego gracza, twórcy planują tryb wyzwań oraz rozgrywki sieciowe - zarówno kooperację jak i walki Player vs Player.

Team FoodFighter składa się z czterech twórców. Planują ukończenie gry w dwa lata i premierę na PC i Maci. Studio z Jordanii zbiera pieniądze za pośrednictwem serwisu IndieGoGo. Na zgromadzenie 200 tys. dolarów zostało 59 dni.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze