Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiery gier (19.06 - 25.06)

Get Even, Nex Machina, Micro Machines, inne.

Po burzy związanej z E3 opadł już kurz, więc wracamy do ligowej szarzyzny. Nieco kolorów w letnim okresie „ogórkowym” zapewnia polskie Get Even, a jest także Nex Machina i spore rozszerzenie Stormblood do Final Fantasy 14.

Wtorek, 20 czerwca

  • Nex Machina (PC, PS4)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Nex Machina to zręcznościowy shoot 'em up, w którym sterujemy komandosem walczącym z zastępami kosmitów. Podczas walki niezwykle istotne jest unikanie wrogich pocisków i stałe pozostawanie w ruchu.

Rozszerzenie zaoferuje między innymi dwie nowe klasy postaci - posługującego się zaklęciami czerwonego maga (Red Mage) oraz koncentrującego się na walce w zwarciu samuraja. Do tego kolejny region - obszerny kontynent Othard.

Czwartek, 22 czerwca

  • Argo (PC, PS4)
    Wersja językowa: angielska

W zmaganiach weźmie udział maksymalnie dziesięć osób, podzielonych na dwie drużyny. Akcję osadzono na odświeżonej wersji Malden - wyspy znanej z pierwszej części cyklu Operation Flashpoint, będącego poprzednikiem serii Arma.

Piątek, 23 czerwca

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls jest poboczną grą z głównego cyklu interaktywnych opowieści. W tej serii mamy jednak do czynienia z przygodowymi grami akcji TPP. Staramy się przetrwać w mieście opanowanym przez roboty Monokuma.

Ever Oasis przypomina serię Mana. Akcja toczy się w czasie rzeczywistym, a gracze eksplorują duży, otwarty i pustynny świat, z podziemiami pełnymi przeciwników i zagadek logicznych.

  • Get Even (PC, PS4, Xbox One)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Twórcy określają Get Even mianem „psychologicznego thrillera”. Wcielimy się w niejakiego Cole'a Blacka. Mężczyzna budzi się bez pamięci i musi dowiedzieć się, dlaczego pewna dziewczyna ma bombę przyczepioną do klatki piersiowej.

Deweloperzy chcą zachować ducha starszych części, ale stawiają na wysokiej jakości oprawę graficzną. Trasy mają przypominać lokacje z oryginału wydanego w 1991 roku. Powrócą klasyczne tryby rozgrywki, takie jak tradycyjny wyścig oraz Eliminacja.

O autorze

Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.

Komentarze