Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiery gier (14.11 - 20.11)

Watch Dogs 2, Assassin's Creed: Ezio Collection, Killing Floor 2 i inne.

Najważniejszą premierą nadchodzącego tygodnia jest Watch Dogs 2, ale zainteresowanie wzbudzić może także zestawe remasterów Assassin's Creed: Ezio Collection czy pełna wersja Killing Floor 2.

Wtorek, 15 listopada

  • Deponia (PS4)
    Wersja językowa: angielska

W przygodówce wcielamy się w Rufusa, pechowca marzącego o przeprowadzce do Elizjum - słynącej z czystego powietrza i opływającej w bogactwa latającej metropolii. Pewnego dnia bohater staje przed szansą dotarcia do wspomnianego miasta.

  • Silence (PC, PS4, Xbox One)
    Wersja językowa: polska

Następcą The Whispered World z 2009 roku. Deweloperzy zdecydowali się teraz na oprawę w trzech wymiarach, z tłami w 2D. odwiedzamy uniwersum Silence, wcielając się w postać Noah. Nastolatek zgubił siostrę i wyrusza na poszukiwania dziewczynki.

  • Watch Dogs 2 (PS4, Xbox One)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Choć Watch Dogs 2 jest kontynuacją, deweloperzy stawiają na nieco lżejszy klimat. Skąpane w mroku Chicago zastąpiono słonecznym San Francisco, a bohatera szukającego zemsty - młodym hakerem idealistą.

Czwartek, 17 listopada

RollerCoaster Tycoon World to powrót serii, w której zadaniem graczy jest budowa i zarządzanie parkiem rozrywki. Twórcy zadbali o narzędzia do tworzenia kolejek górskich, różne style atrakcji czy dzielenie się konstrukcjami graczy.

Czwartek, 17 listopada

Planet Coaster ma być następcą cenionej serii RollerCoaster Tycoon. Gra bazuje na trzech filarach: tworzeniu, zarządzaniu i dzieleniu się zawartością. Tworzyć możemy nie tylko kolejki górskie i inne atrakcje, ale także ścieżki i wystrój parków.

Zestaw zawiera Assassin's Creed 2, Brotherhood oraz Revelations (wraz z DLC). Przygotowano ładniejsze efekty czy tekstury w wyższej rozdzielczości, ale w oczy rzuca się przede wszystkim zmodyfikowana paleta barw.

Piątek, 18 listopada

Podstawa rozgrywki to starcia grupy graczy z przeciwnikami. Zazwyczaj celem jest przetrwanie ataków kilku fal potworów, a na końcu rundy - walka z bossem. Gra stawia na rozgrywkę i kooperację sieciową. Liczba graczy w drużynie nie przekracza sześciu.

O autorze

Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.

Komentarze

More News

Najnowsze artykuły