Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Porównanie oprawy graficznej Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes na PC i PS4

Bez niespodzianki.

Firma Nvidia opublikowała nowe obrazki z gry akcji Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes na PC, porównując je z wydaną w marcu wersją PlayStation 4.

Ujawniono także, jakich usprawnień doczeka się odsłona PC. Wymieniono między innymi 60 klatek na sekundę, dodatkowe źródła światła i cienie, wyższą rozdzielczość modeli i cieni, lepszy zasięg widzenia, wsparcie dla kart w SLI i obrazu 4K oraz realistyczne odbicia na powierzchniach.

Gracze będą mogli dostosować wiele opcji oprawy graficznej: efekty, oświetlenie, filtrowanie obrazu, cieniowanie, filtrowanie tekstur i jakość samych tekstur.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes ukaże się na PC już 18 grudnia. Minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe podawaliśmy w czwartek.

Taka śliczna kałuża tylko na PC

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze