Skip to main content

Zamów kolekcjonerski ALMANACH i odbierz darmową grę na GOG

Odkryj gatunek gier przygodowych, które oczarowały świat.

Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Peter Molyneux także chciałby zobaczyć więcej rozgrywki z nowego Fable

Ma wysokie oczekiwania.

Peter Molyneux wydaje się zgadzać z opinią wielu graczy i sam chętnie zobaczyłby więcej rozgrywki z najnowszego Fable, ponieważ trailer z niedawnego Xbox Games Showcase z pewnością nie obfitował w gameplay.

- Podobnie jak ty, chciałbym zobaczyć więcej rozgrywki, ale bardzo mi się podobało, gdy postać rzuciła kulą ognia - przyznał słynny projektant i twórca serii Fable w rozmowie z serwisem GameReactor. - Podobało mi się to poczucie siły uderzenia. To było naprawdę obiecujące. Więc tak, moje oczekiwania są wysokie.

Microsoft obiecywał, że na imprezę Xbox Games Showcase przywiezie jak najwięcej rozgrywki, a jak najmniej animowanych trailerów. Pokaz rozpoczął jednak trailer gry fantasy od Playground Games, a materiał miał mało wspólnego z gameplayem. Z drugiej strony, jeden z twórców zapewniał potem, że faktycznie patrzeliśmy na rozgrywkę, a produkcja po prostu wygląda tak dobrze.

Molyneux pochwalił też angaż aktora Richarda Ayoad i dodał, że jego zdaniem deweloperzy świetnie poradzili sobie z uchwyceniem mało poważnego klimatu, jaki seria oferowała w przeszłości.

- Gdy projektowaliśmy Fable, wszyscy zgodziliśmy się, że gra będzie zabawne z powodu tego, co zrobią w niej gracze - wyjaśnił. - Nie jest zabawna z powodu nagromadzenia żartów. W rzeczywistości nie zawierała prawie żadnych dowcipów, ale była naprawdę zabawna, ponieważ pozwoliliśmy graczom reagować w absurdalny sposób, a ta śmieszność wydawała się być obecna w [nowym] zwiastunie.

Jak na słynnego dewelopera przystało, nie mogło obejść się bez wzmianki na temat nowego projektu jego studia 22cans. Ten - oczywiście - obejmuje mechanikę, która będzie całkiem przełomowa.

- Sądzę, że natknęliśmy się na mechanikę, której nigdy wcześniej nie widziano w grach - zapewnił. - Wykorzystujemy tę mechanikę w świecie i w środowisku, które będą znajome dla graczy. A ponieważ jest to znane środowisko, rozwiązanie będzie świeże. Brzmi tajemniczo, ponieważ staram się nie zdradzać, o co dokładnie chodzi. Ale będzie to coś znacznie bliższego doświadczeniu, jakie można uzyskać w Fable, Black and White czy Dungeon Keeper.

Read this next