Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Opóźniono premierę remasterów Batman: Return to Arkham

Nie podano nowej daty.

Zestaw remasterów Batman: Return to Arkham, zawierający odświeżone wersje Batman: Arkham Asylum i Batman: Arkham City na PlayStation 4 oraz Xbox One, nie ukaże się 29 lipca - jak planowano.

Calendar Man pokonał Batmana

Wydawca - firma Warner Bros. - w oficjalnym komunikacie na forum dyskusyjnym wyjawił przyczyny opóźnienia, choć nie zdecydował się na podanie nowej daty debiutu.

„Po przeanalizowaniu postępów, zespół WB Games zdecydował się na przełożenie premiery Batman: Return to Arkham, by dać deweloperom z Virtuous Games więcej czasu na przygotowanie dopracowanych wrażeń” - czytamy we wpisie.

„Nie mamy jeszcze nowej daty premiery i przekażemy szczegóły, gdy tylko zostaną ustalone. Wiemy, że to rozczarowujące wieści, ale dodatkowy czas pozwoli w naszej opinii stworzyć lepszy tytuł” - dodaje wydawca.

Jedną z przyczyn opóźnienia może być krytyka ze strony fanów. Po publikacji porównawczych screenów część graczy przyznała, że oryginały prezentują się lepiej od remasterów.

Nowe wydania gier zostaną stworzone na silniku Unreal Engine 4, podczas gdy oryginały powstały na bazie poprzedniej edycji technologii. Wyższa ma być rozdzielczość tekstur, a także jakość modeli postaci. Do tego wszystkie wydane dodatki DLC, choć zabraknie trzeciej gry - Batman: Arkham Origins.

Odpowiedzialne za prace chińskie studio Virtuous Games to liczący ponad tysiąc pracowników gigant specjalizujący się właśnie w tego typu projektach, ale także w mniejszych zadaniach - jak tworzenie dodatkowych modeli czy tekstur dla większych tytułów z Europy i USA.

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze