Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niezależny horror Caffeine: przygody chłopca na mrocznej stacji kosmicznej

AKTUALIZACJA: Opublikowano demo.

Aktualizacja (06.05.2014): Aby zachęcić graczy do wpłat w serwisie Indiegogo, twórca opublikował demonstracyjną wersję swojej produkcji. Prezentowany wyciek obejmuje jedną z mrocznych lokacji, przebudowaną przez dewelopera na silnik Unreal Engine 4.

„To wersja pre-alpha i proszę wziąć pod uwagę, że w następnych tygodniach przygotuję aktualizacje” - napisał Dylan Browne. Wśród błędów wyminił między innymi brak niektórych dźwięków i problem z teksturami.

Potrzebne pliki znaleźć można w serwisie IndieDB.

*

Oryginalna wiadomość (01.04.2014): Twórca niezależnego horroru Caffeine opublikował nowy zwiastun swojej produkcji, chwaląc się zastosowaniem silnika graficznego Unreal Engine 4 oraz rozpoczęciem zbiórki w serwisie Indiegogo.

Trudno nie zauważyć pewnych podobieństw do Alien: Isolation od studia The Creative Assembly, choć przy dużo mniejszym budżecie, którym dysponuje samotny deweloper - Dylan Browne.

Jako gatunek wymieniono psychologiczny horror z widokiem z oczu bohatera oraz z zagadkami logicznymi. Podobna jest również fabuła: wcielamy się młodego chłopca, eksplorującego opuszczone wnętrza górniczej stacji kosmicznej, szukając odpowiedzi na pytania.

Browne ma nadzieję pozyskać 80 tys. dolarów australijskich w serwisie Indiegogo, by dokończyć grę na PC, z premierą planowaną na początek przyszłego roku. W planach jest także wsparcie dla Oculus Rift oraz konwersja na PlayStation 4.

Zobacz na YouTube

Read this next