Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes działa w 1080p tylko na PlayStation 4

AKTUALIZACJA: Porównanie w formie wideo.

Aktualizacja: W sieci pojawił się oficjalny film wideo od Konami, w którym firma porównuje jakość grafiki Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes na czterech platformach sprzętowych: PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One.

Z oficjalnej strony gry pobrać można także materiał w 60 klatkach na sekundę.

*

Oryginalna wiadomość: Konami potwierdziło oficjalnie, że Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes zadziała w natywnej rozdzielczości 1080p wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

Nowe urządzenie Sony wygeneruje obraz w 60 klatkach na sekundę. Podobnie będzie w przypadku Xbox One, ale posiadacze sprzętu Microsoftu muszą zadowolić się rozdzielczością 720p.

W przypadku konsol starszej generacji - PlayStation 3 i Xbox 360 - wartości są odpowiednio mniejsze. Wyświetlana na telewizorach grafika będzie skalowana automatycznie do 720p, przy 30 klatkach na sekundę (dzięki, AllGamesBeta).

Wydawca przygotował także kilka poglądowych screenshotów, które znaleźć można na oficjalnej stronie produkcji.

Ground Zeroes to samodzielny tytuł na konsole obu generacji, służący za prequel i wprowadzenie do „pełnoprawnego” The Phantom Pain. Nie ma planów na wersję PC. Premiera 20 marca.

PS3
PS4

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze