Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Maia - symulator budowy kosmicznych kolonii od 3 grudnia na Steamie

W programie Early Access.

Kolejny projekt skorzysta z programu Early Access na Steamie, gdzie sprzedawane są wczesne wersje gier. Symulator budowy kosmicznych kolonii Maia zadebiutuje w usłudze dystrybucji cyfrowej 3 grudnia, na PC.

Twórcy projektu pozyskali w ubiegłym roku 140 tys. funtów na Kickstarterze. „Do debiutu jeszcze sporo czasu. Nie chcemy się śpieszyć” - napisali deweloperzy. „Z zamówień przedpremierowych pozyskaliśmy jakieś 12 tys. funtów, więc nie potrzebujemy większego zastrzyku gotówki.”

„Pozostało jeszcze sporo do zrobienia przed premierą wersji alpha. Dostarczenie wszystkim kluczy na Steam jest ważne, ale nagły przypływ tysięcy testerów byłby trudny do ogarnięcia.”

Maia w lipcu zostało zaakceptowane na Steam Greenlight. Projekt czerpie inspiracje z klasycznych tytułów studia Bullfrog, takich jak Dungeon Keeper czy Theme Hospital. Niektóre rozwiązania podpatrzono także w nowszych tytułach, jak choćby Dwarf Fortress.

Zadaniem graczy jest budowa kolonii na kamiennym księżycu. Proceduralnie generowane światy będą miały rozmiar 2km × 2km × 2km. Twórcy przygotowują także tryb swobodnej rozgrywki, kampanię dla pojedynczego gracza i możliwość eksploracji księżyca z perspektywy pierwszej osoby.

Zobacz na YouTube

Read this next