Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

„Koreańskie Heavy Rain” wygląda świetnie. Project M dostał trailer

Interaktywna opowieść.

Koreańskie studio NCSoft opublikowało nowy trailer Project M, interaktywnej opowieści w formie gry wideo, nieco w stylu Heavy Rain oraz innych tytułów francuskiego studia Quantic Dream.

Zwiastun pokazano przy okazji prezentacji możliwości silnika Unreal Engine 5. Jak można się więc domyślać, tytuł oferuje imponującą oprawę graficzną, choćby w sferze zaawansowanych efektów cząsteczkowych, które stanowią ważny element także z punktu widzenia tworzonego uniwersum.

Cząsteczki - jak się wydaje - tworzą tunele, służące głównemu bohaterowi do przemieszczania się pomiędzy wersjami symulowanej rzeczywistości. Chyba - szczegóły nie są na razie zbyt jasne. Produkcja stawia na liniowość, co pozwala doszlifować oprawę. Jak we wspomnianym Heavy Rain, stale podejmujemy wybory, by - dla przykładu - w starciu z przeciwnikami postawić na walkę wręcz, strzelanie lub poddanie się.

- Informacyjne cząsteczki, które tworzą świat Project M, kształtują rzeczywistość w oparciu o twoje wybory - zapewnia narrator w najnowszym trailerze. - A każdy podjęty wybór zmodyfikuje twoje doświadczenia.

Poza tym nadal wiemy niewiele. Gra zmierza na nieokreślone konsole i nie ma daty premiery. Całość bazuje na Unreal Engine 5, a celem jest przygotowanie jak najbardziej realistycznej oprawy, z wykorzystaniem technologii skanowania 3D, motion capture i sztucznej inteligencji. Dla przykładu, głos słyszany w trailerze to dzieło AI, która pomogła także w tworzeniu animacji twarzy.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Read this next