Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Geralt teleportuje się do Destiny 2. Zapowiedziano wiedźmiński crossover

Dodatki inspirowane Wiedźminem.

Bungie zapowiedziało oficjalną współpracę z firmą CD Projekt, w ramach której MMOFPS Destiny 2 wzbogaci się o elementy kosmetyczne inspirowane uniwersum Wiedźmina. Gracze zaopatrzą się w nowe przedmioty i skorzystają z promocji.

Crossover będzie się opierać wyłącznie na dodatkowych opcjach personalizacji postaci, dzięki którym bohaterowie upodobnią się do legendarnego Białego Wilka. „Strażniczki i Strażnicy mogą się wystylizować na pogromców potworów dzięki nowym przedmiotom kosmetycznym inspirowanym Geraltem z Rivii. W ramach crossovera pojawią się: zdobienie pancerza, obudowa Ducha, statek, Wróbel, emotka oraz cios kończący” - doprecyzowano w materiale prasowym.

Dodatki trafią do gry wraz z premierą Sezonu Życzenia, którą zaplanowano na 28 listopada, czyli przyszły wtorek. Twórcy ogłosili również, że 24 listopada wystartuje największa w tym roku wyprzedaż w sklepie Bungie, którego oferta obejmuje liczne gadżety inspirowane kosmiczną produkcją. Co więcej, dodatek Upadek Światła i inne pakiety do Destiny 2 zostaną przecenione na Steamie oraz w cyfrowych sklepach PlayStation i Xbox.

Wieści z pewnością ucieszą fanów wiedźmińskiego uniwersum, choć dodatkowe elementy kosmetyczne to nie do końca to, czego oczekuje społeczność gry. Destiny 2 przeżywa od długiego czasu ciężki okres, co widać choćby po rekordowo niskich wynikach popularności produkcji. Deweloperzy zapewnili jednak, że zamierzają odzyskać zaufanie graczy, a najważniejszym krokiem ma być wydanie dużego dodatku The Final Shape.

Przyszłość jest dla nas jasna: musimy uczynić The Final Shape niezapomnianym doświadczeniem. Chcemy stworzyć coś, co będzie postrzegane obok najlepszych gier, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy - odpowiednie zwieńczenie, które uhonoruje podróż, którą odbyliśmy razem przez ostatnie dziesięć lat” - pisało Bungie w komunikacie do graczy.

Read this next