Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

For Honor: kolejna alpha, trailer, tryby i edycja kolekcjonerska

Podzielony ekran na konsolach.

Ubisoft pojawił się na targach Gamescom ze sporą porcją nowych detali na temat gry akcji For Honor.

Edycja kolekcjonerska

Dowiedzieliśmy się na przykład, że już 15 września rozpocznie się kolejna faza zamkniętych testów alpha. Potrwa do 18 września, a chęć wzięcia udziału można zgłaszać na oficjalnej stronie.

Poprzednia alpha - z początku sierpnia - nie była dostepna dla graczy z Polski i nie jest obecnie jasne, jak będzie w przypadku nadchodzących testów.

Jest też trailer, opisujący dostępne w grze frakcje. Ugrupowania są trzy: wikingowie, samuraje i średniowieczni rycerze, z czterema postaciami każde. Daje to łącznie 12 klas postaci z różnymi umiejętnościami i stylem rozgrywki.

Zobacz: For Honor - poradnik i najlepsze porady

Ogólnie wydaje się, że w każdym z przypadków możemy liczyć na ciężko opancerzonego wojownika, archetyp premiujący prędkość i zręczność, osobę z bronią drzewcową oraz na „hybrydę” różnych stylów (Vanguards, Assassins, Heavies oraz Hybrids).

Poinformowano, że na konsolach zabawa w For Honor możliwa będzie także w kooperacji na podzielonym ekranie. W planach jest pięć trybów, od standardowego deathmatchu do przejmowania określonych punktów na mapie czy pojedynków „jeden na jednego”. Maksymalny rozmiar drużyny to cztery osoby.

Konwersję na PC tworzy studio Blue Byte z Niemiec, odpowiedzialne w przeszłości za serie Anno czy The Settlers, ale także za komputerowy port Rainbow Six Siege.

Ostatnią ciekawostką związaną z For Honor jest wersja kolekcjonerska, zawierające trzy metalowe hełmy w skali 1:3. Do tego kopia gry, ścieżka dźwiękowa na płycie, litografia, specjalne pudełko, przepustka sezonowa i kilka dodatkowych DLC. Sprzedaż tylko w sklepie Uplay

For Honor zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze