Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Farthest Frontier pozwoli zbudować średniowieczną wioskę

Prawie jak Banished.

Ekonomiczna strategia Farthest Frontier to nowy projekt studia Crate Entertainment, odpowiedzialnego poprzednio za Grim Dawn w stylu Diablo.

Produkcja wydaje się przypominać cenione Banished. Zajmiemy się budową średniowiecznego miasteczka, dbaniem o potrzeby mieszkańców i zbieraniem zasobów, by przetrwać nadchodzącą zimę.

Premiera jeszcze w tym roku, na PC - początkowo w programie Early Access na Steamie.

„Broń i prowadź małą grupę osadników, by zbudować miasto w dzikich pustkowiach, na granicy znanego świata” - czytamy w opisie. Najważniejsze będzie pozyskiwanie surowców, na różne sposoby. Zajmiemy się nie tylko uprawą roli, ale także łowiectwem czy połowem ryb.

Zobacz na YouTube

W planach jest aż siedemnaście rodzajów jedzenia, w tym dziesięć zbóż. W łańcuchach produkcyjnych zbudujemy 32 przedmioty, tworząc w ten sposób rozbudowaną ekonomię, także z myślą o odwiedzających osadę kupcach.

Twórcy zapowiadają „najbardziej szczegóły system uprawy roli w historii”, z potrzebą dbania o rotację roślin, unikanie upałów i mrozów, usuwanie chwastów i kamieni, nawadnianie i tak dalej.

Do tego proceduralnie generowane mapy, odpieranie ataków najeźdźców, cholera i dyzenteria, budowa dróg i magazynów czy też - nawet - konieczność budowania płotów, by dzikie zwierzęta nie spustoszyły naszych pól.

Poczuj się jak prawdziwy kierowca!
Premiera Gran Turismo 7 już 4 marca.

Zobacz wszystkie edycje
Gran Turismo 7 w Media Expert

Read this next