Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - najlepsze zadania poboczne i questy

Tych misji nie wolno przegapić.

W grze Cyberpunk 2077 znajdziemy, oprócz wciągającego wątku głównego, również dziesiątki ciekawych, zaskakujących lub zabawnych misji pobocznych.

Jednak niektóre z nich zdecydowanie wyróżniają się na tle reszty i nie powinno się ich przegapić podczas przygód w Night City. Listę najciekawszych zadań w grze zamieszczamy poniżej.


Gdzie moja bryka / Delamain: Rekompensata, Readmisja, Reanimacja (seria zadań)

Interesujący cykl zadań, który zacznie się od pozornie zwykłej kolizji drogowej. Zostajemy ściągnięci do siedziby korporacji taksówkarskiej Delamain, gdzie zarządzająca kompleksem sztuczna inteligencja prosi nas o odnalezienie kilku zbuntowanych taksówek. Czeka nas zaskakująca konfrontacja z myślącymi maszynami.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Gdzie moja bryka? Kiedy odzyskasz auto


Misja kontener / Ja, automat (seria zadań)

Pod megablokiem w dzielnicy Japantown znajdziesz jedyny w swoim rodzaju, gadający automat z napojami o imieniu Brendan. Wracając kilka razy w to miejsce w pewnym momencie spotkasz kobietę, która... zaprzyjaźniła się z maszyną. Okazuje się, że dystrybutor zaginął i musisz go odnaleźć.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Misja Kontener: inteligentny automat z napojami


Uliczna sprawiedliwość / Znak Jonasza / Pasja (seria zadań)

Jedno z najdziwniejszych, o ile nie najdziwniejsze, zadanie w grze. Zaczynamy od niepozornego zlecenia od Wakako. Poznamy historię skruszonego przestępcy, który po nawróceniu zamierza wystąpić w eksperymentalnym, religijnym Braindance. Szybko okazuje się, że sprawy przyjmują bardzo niecodzienny obrót.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Uliczna sprawiedliwość: pościg, Joshua Stephenson


Gdzie jest Johnny?

W tej misji razem z Rouge infiltrujemy doki w poszukiwaniu człowieka, który może posiadać informacje o miejscu pobytu Adama Smashera. Najistotniejsza jest jednak końcówka misji, gdzie - zależnie od podjętych wyborów - zdobędziemy na własność unikalne Porsche 911 Silverhanda oraz odbędziemy z Rockerboyem bardzo poważną rozmowę.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Gdzie jest Johnny: na tropie Smashera


Czerwony Wieszcz

W trakcie tego zadania V wpada na trop rewolucyjnej grupy, kierującej się przepowiedniami niejakiego Swedenborga. Pomimo sceptycyzmu Johnny’ego, nasza postać postanawia podążyć pozostawionymi wskazówkami, aby odnaleźć tajemniczego lidera kolektywu. Wynik śledztwa okazuje się... zaskakujący.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Czerwony wieszcz: Swedenborg


Vertigo

To krótkie, ale przyjemne zadanie można niestety bardzo łatwo przegapić. Zaraz na początku gry udaj się na teren lunaparku w Pacyfice. Odnajdziesz mężczyznę, naprawiającego kolejkę górską. Jeśli mu pomożesz, V i Johnny będą mogli przejechać się rollercoasterem.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Vertigo: naprawa kolejki górskiej


Wybuchowy Charakter

Night City pełne jest wszelkiej maści dziwaków, ale pewien osobnik bez wątpienia wyróżnia się na tle tłumu. Dostaniesz zlecenie od niejakiego Ozoba Bozo. Udaj się na miejsce i wykonaj misję. Nie tylko poznasz jedną z najbardziej nietuzinkowych postaci w grze, ale dodatkowo odblokujesz Ozoba jako opcjonalnego przeciwnika w czasie wykonywania zadania Do krwi.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Wybuchowy charakter: człowiek z granatem na twarzy


Niespodzianka! / Second Conflict / A Like Supreme (seria zadań)

Johnny często wpada na nietypowe pomysły, a jednym z nich jest niezapowiedziana wizyta u Kerry’ego Eurodyne - byłego kumpla Silverhanda z zespołu Samurai. W trakcie wspólnej rozmowy pojawia się pomysł reaktywacji kapeli na jeden, ostatni koncert. Wykonaj kolejne misje z tego cyklu, a dane ci będzie wystąpić na scenie u boku legendarnych muzyków.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Niespodzianka: Kerry Eurodyne


Szybka i wściekła

W większości gier z otwartym światem nie może zabraknąć misji z nielegalnymi wyścigami ulicznymi i Cyberpunk 2077 nie jest wyjątkiem. Tutaj w świat podziemnych rajdów wprowadza nas Claire - barmanka z Afterlife. W trakcie wykonywania misji poznasz przy okazji jej tragiczną historię. Dodatkową motywacją do wykonania zlecenia jest to, że za odpowiednie pokierowanie historią otrzymamy w nagrodę dwa unikalne pojazdy.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Szybka i wściekła: Claire, nielegalne wyścigi


Pistolet niepowtarzalny

Bardzo krótkie zadanie, którego wykonanie nagrodzi nas jednak jedyną w swoim rodzaju spluwą. W jednej z bocznych uliczek znajdziemy zwłoki mężczyzny i... gadający pistolet. Możemy od początku zachować broń lub spróbować najpierw odnaleźć prawowitego właściciela. Tak czy inaczej, mamy możliwość zdobycia niezwykle przydatnej i niewyparzonej giwery.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Pistolet niepowtarzalny: Skippy


Judy: Trzecia część nocy (seria zadań)

Cykl misji, który finalnie zaowocuje możliwością romansu z Judy, jeśli tylko posiadamy kobiecy typ ciała i głos. W czasie ich wykonywania Judy wprowadzi V w plan uwolnienia Domu Lalek spod władzy gangu Tiger Claws. Chociaż zadania „po drodze” same w sobie są interesujące, to najciekawsze jest finalne zlecenie W topieli, gdzie będziemy mogli zanurkować do ruin zatopionej dzielnicy Night City.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Trzecia część nocy: mieszkanie Judy, wskazówki w braindensach


Panam: Kto sieje wiatr (seria zadań)

Do wejścia w związek z Panam nasz V musi posiadać męski typ ciała i głos. W tej mini-kampanii pomożemy nomadce rozwiązać problemy jej klanu, w międzyczasie coraz bardziej zyskując zaufanie dziewczyny. Walka, pościgi, infiltracja i romans - niczym w dobrym kinie akcji.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Kto sieje wiatr: jak uratować Saula


River: Stróże bezprawia (seria zadań)

W czasie wykonywania zadań z tego cyklu poznamy detektywa Rivera. Nawet jeśli nie możemy z nim romansować (wymagany kobiecy typ ciała i głos), to wciąż możemy pomóc mu rozwikłać dwie niezwykle ciekawe sprawy kryminalne. Ostatnia misja z tej mini-kampanii pozwoli nam też na chwilę odpocząć i zapomnieć o niebezpieczeństwach życia w Night City, co zdecydowanie nie zdarza się często.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Stróże bezprawia: detektyw River, śledztwo


Kerry: Sturm und drang (seria zadań)

Cykl zadań, który rozpoczniemy po wykonaniu wspomnianego wyżej A Like Supreme. Zlecenia rozwijają wątek znajomości Kerry’ego, Johnny’ego i V (oraz pozwolą nawiązać romans z Eurodyne’m, jeśli mamy męski typ ciała i głos). Poznamy też członkinie japońskiego zespołu muzycznego Us Cracks. W trakcie wykonywania tego questline’u mamy możliwość odblokowania także zadania Spacer z gwiazdą, które zasługuje na osobną wzmiankę poniżej.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Sturm und drang: zasadzka na vana


Spacer z gwiazdą

Nieco niepokojące zadanie, w którym liderka wspomnianego wyżej zespołu poprosi V o zbadanie sprawy natarczywej fanki. Problem polega na tym, że dziewczyna sama chce wystawić się jako przynętę. Musimy zatem czuwać nad bezpieczeństwem kobiety, jednocześnie pozostając ukrytym, aby nie wystraszyć stalkerki.

Opis przejścia misji: Cyberpunk 2077 - Spacer z gwiazdą: stalker Blue Moon

Macie swoje ulubione misje? O czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach!

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Read this next