Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

CoD Warzone 2.0 z masą informacji: premiera, mapa, zmiany i Gułag

Zagramy w listopadzie.

Na wydarzeniu Call of Duty Next zaprezentowano nie tylko Modern Warfare 2, ale powiedziano też sporo o Warzone 2.0. Znamy też datę premiery - gra zadebiutuje 16 listopada.

Gra oferuje całkiem nową mapę i sporo nowości. Mechanika strzelania i nowe możliwości walki łączą się oczywiście z Modern Warfare 2, z którym Warzone dzieli też bronie i system ich personalizacji. Oto pozostałe ważne informacje.

Mapa

  • Nowa mapa nazywa się Al Mazrah. To połączenie pustynnej scenerii ze skupiskami budynków;
  • Od południa mapę otacza woda. Są też rzeki. Walka w wodzie - i pod nią - to ważny element Warzone 2.0, tak samo jak Modern Warfare 2;
  • Niektóre części mapy wyciągnięto wprost z map multiplayer z serii Call of Duty.

Gameplay

  • Mechanika dzielona z Modern Warfare 2;
  • Walka w wodzie i pod nią to ważny element gry. Można nurkować pod powierzchnią, by się schować;
  • Pojazdy mają przebudowaną fizykę, inaczej reagują np. na wybuchy. Trzeba będzie uzupełniać paliwo na stacjach beznzynowych;
  • Pojazdy mogą się zepsuć, ale będzie można je naprawić dzięki specjalnym narzędziom;
  • Skrzynki z lootem będą pojawiać się w tych samych miejscach, więc można zapamiętać ich położenie;
  • Bezpieczny obszar będzie się czasami dzielić - np. na 3 okręgi - a potem w końcowej fazie meczu znów wracać do jednego okręgu.
  • Strongholds to miejsca na mapie, które są pilnowane przez przeciwników sterowanych przez SI. Znajdziemy w nich najlepszy loot na mapie;
  • Gra oferuje głosowy czat zbliżeniowy, a więc bazujący na odległości. Innymi słowy, będzie można rozmawiać z przeciwnikami w grze, o ile będziemy w odpowiedniej odległości.

Gułag

  • Zmiana działania Gułagu: trafiamy do niego w parach, tymczasowo współpracując z jednym z dotychczasowych wrogów;
  • Para, która wygra, wraca na mapę i znów stają się wrogami.

DMZ

  • Potwierdzono tryb DMZ, o którym słyszeliśmy już wcześniej z przecieków;
  • Będzie dostepny na premierę Warzone 2;
  • Przypojmina Escape from Tarkov;
  • Należy zinfiltrować mapę, wykonać wybrane misje lub aktywności, a następnie uciec. Sami wybieramy zadania, których się podejmiemy, a także moment, w którym chcemy się ewakuować;
  • Walka z innymi graczami i SI;
  • Twórcy przekonują, że można tu grać agresywnie, ale również po cichu;
  • Można tropić graczy w poszukiwaniu walki lub wręcz ich omijać.

Read this next