Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Assassin's Creed Mirage - Sługa i oszust

Zamieszanie w Haremie.

Zadanie Sługa i oszust w Assassin’s Creed Mirage to druga z trzech misji potrzebnych do wykonania śledztwa w Kolistym Mieście. Tym razem zakradamy się do Haremu, aby poszukać informacji na temat Qabihy.

Aby znaleźć możliwość wejścia do środka Haremu, udaj się na obrzeża tejże lokacji i podsłuchaj mężczyzn rozmawiających w środku korzystając z ławki.

Teraz należy zdobyć tunikę eunucha. Wykorzystaj wzrok orła, aby znaleźć w okolicy jednego z nich. Śledź go do momentu, gdy zniknie z widoku innych mieszkańców i wtedy go ogłusz. Jego ciało wrzuć do krzaków lub stogu siana, aby Basim uzyskał dostęp do jego tuniki.

Upewnij się w menu postaci, że masz na sobie tunikę i wejdź przez wskazane drzwi do wnętrza Haremu, aby rozpocząć pierwszy przerywnik filmowy.

Idź na wewnętrzny dziedziniec i spróbuj otworzyć drzwi do gabinetu Qabihy. Rozpocznie się kolejny przerywnik.

Po nakryciu przez Makirę ustalimy z nią pewne porozumienie. Aby wywiązać się z naszej części umowy, należy zgarnąć napój i kosmetyki. Oba przedmioty znajdziesz w obrębie wewnętrznego dziedzińca Haremu. Napój wykradnij w klasyczny sposób kobiecie o imieniu Nasrin.

Kosmetyki zdobędziesz odsuwając regał w pomieszczeniu Fary. Po zdobyciu przedmiotów wróć przed drzwi gabinetu i porozmawiaj z Makirą.

Ta jednak będzie chciała nas dalej wykorzystywać w swoim celu. Tym razem oczekuje od nas zdobycia pewnej książki. Przedmiot znajduje się na piętrze Haremu. Wejść do pokoju możesz jedynie wspinając się po żerdziach po zewnętrznej części budynku i korzystając z otwartego okna.

Zabierz księgę i udaj się do wskazanego pokoju Makiry. Połóż ją przy jej łóżku i wróć do kobiety, która cały czas znajduje się pod gabinetem.

To nie koniec oczekiwań Makiry. Tym razem musisz zwrócić napój, który okazał się alkoholem. Odnajdź ponownie Nasrin i analogicznie jak w przypadku kradzieży, zwróć kobiecie butelkę. Ponownie wróć do Makiry.

Ta w końcu da nam klucz do gabinetu. Tutaj musisz odnaleźć trzy poszlaki. Pierwsza (1) znajduje się na regale. Druga leży na biurku (2). Trzecią są mapy leżące tuż przy oknie. Nastepnie opuść gabinet. Zobaczysz przerywnik kończący misję.

Następnie: Assassin’s Creed Mirage - Sędzia i kat

Spis treści: Assassin’s Creed Mirage - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Assassin’s Creed Mirage - Lis i myśliwy

Read this next