Gracz przenosi całą mapę Zelda: Breath of the Wild do Minecrafta

Będzie przeznaczona do trybu survival.

Ambitny gracz pochwalił się w sieci projektem opierającym się na przeniesieniu całej mapy The Legend of Zelda: Breath of the Wild do Minecrafta. Świat będzie przeznaczony do trybu przetrwania.

Dinaeh skończył już odtwarzać region Hebra i zabrał się za następne. Postępy prac nad „kanciastym” królestwem Hyrule obrazują poniższe zdjęcia.

m1
m2
m3
m4

Należy zaznaczyć, że świat nie jest skonstruowany odręcznie, sześcian po sześcianie, a za pomocą tzw. World Paintera, czyli narzędzia ułatwiającego kształtowanie terenu map. Autor udostępni Królestwo Hyrule do pobrania, kiedy będzie w całości gotowe.

Dinaeh planuje nie tylko odtworzyć cały teren i najważniejsze punkty widokowe, ale zaimplementować też kapliczki (w oryginale: Shrines) czy stajnie dla koni.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News & Content Editor  |  PrzemWan

Przemek nadzoruje nasz dział informacyjny oraz aktywnie wspiera inne sekcje serwisu. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami