Pliki Assassin's Creed Valhalla ujawniają trzecią mityczną krainę

Gra otrzyma więcej DLC?

  • Valhalla może otrzymać więcej DLC niż poprzednie odsłony serii
  • Mowa między innymi o dodatku z krainą Muspelheim
  • Ten ma podobno zastąpić całkiem nową grę, już w 2022 roku

W plikach Assassin's Creed Valhalla znaleziono wzmiankę o trzeciej mitycznej krainie - ognistym Muspelheim. Region miałby zostać dodany w jednym z nadchodzących DLC.

Informacje ujawnił na Twitterze użytkownik „J0nathan”, od dawna zajmujący się przeczesywaniem folderów serii Assassin's Creed. Jedna z linii wymienia „DLC_Muspelheim”.

head
Środkowe wrota wyglądają ciekawie

Nie jest obecnie jasne, czy nie mamy przypadkiem do czynienia z wzmianką o treściach, z których Ubisoft zrezygnował w toku prac, lecz przeczy temu właśnie fakt, że mowa o DLC.

Co więcej, w ubiegłym miesiącu w sieci pojawiły się już inne nieoficjalne doniesienia, według których AC: Valhalla miałoby otrzymać więcej rozszerzeń niż pierwotnie planowano - już w 2022 roku, zamiast całkiem nowej odsłony serii.

head2
head3
Grafiki koncepcyjne dla Musphelheim

Nowy projekt otrzymał podobno nazwę kodową „Meteor”, co wydaje się pasować tematycznie do Muspelheim, stanowiącego w nordyckiej mitologii krainę ognia i płonących gigantów.

Żadna odsłona Assassin's Creed nie otrzymała jeszcze „drugiego roku” wsparcia, lecz podejście miała zmienić globalna pandemia, komplikująca harmonogramy - stąd nieoficjalne doniesienia o kolejnym DLC lub samodzielnym spin-offie zamiast nowej gry.

Są też inne wskazówki: grafiki koncepcyjne Valhalli prezentowały trzy wrota do mitycznych światów: Jotunheim, Midgard oraz właśnie Muspelheim. Tylko te dwa pierwsze regiony są obecne w grze.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami