Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

PS5 w Polsce - jeden ze sklepów nie zrealizuje wszystkich zamówień

W planach uzupełnienie zapasów.

  • Sklep Neonet poinformował, że nie uda się zrealizować wszystkich zamówień na PS5
  • Powodem jest ograniczona liczba dostępnych konsol

Wczoraj w polskich sklepach internetowych można było kupić PlayStation 5. Sieć Neonet poinformowała jednak, że nie uda się zrealizować wszystkich złożonych zamówień.

„Części Klientów nie będziemy w stanie zagwarantować dostawy. Tym osobom pilnie zwrócimy środki, a zamówienia będziemy zmuszeni anulować” - napisano w komunikacie opublikowanym na Twitterze. Konsumenci, którzy nie zdołali ostatecznie nabyć konsoli, w ciągu 5 dni roboczych otrzymają zwrot pieniędzy.

Przedstawiciele sklepu podkreślają, że przyczyną problemów jest zbyt duże zainteresowanie PS5, przewyższające „oczekiwania wszystkich w branży”. Zapewniono jednocześnie, że w planach jest uzupełnienie dostaw urządzenia.

„Do wszystkich Klientów, których zamówienia anulujemy dzisiaj, wyślemy z wyprzedzeniem mailowo ofertę zakupu PS5 z kolejnej partii, przed uruchomieniem ogólnej informacji o wznowieniu sprzedaży” - obiecano.

Neonet jednocześnie poinformowało o przyspieszeniu realizacji zamówień - część kupionych przez internautów konsol zostanie wysłana 25 listopada, choć wcześniej zastrzegano, że sprzęty mogą trafić do nabywców najpóźniej 15 grudnia.

W międzyczasie sieć RTV Euro AGD także ogłosiła, że wkrótce otrzyma dodatkowe egzemplarze PS5. Ze względu na ograniczony nakład, po 25 listopada sklep skontaktuje się z osobami, które zapisały się na newsletter, by zaproponować kupno urządzenia.

Read this next