Final Fantasy 7 Remake - jak skakać

Czy da się skakać w grze?

Remake Final Fantasy 7 od początku może przypominać grę akcji. Co więcej, może przywodzić na myśl FF15, gdzie - jak pamiętamy - można było swobodnie skakać.

W tym przypadku możemy się więc zdziwić i zadawać sobie pytanie: jak skakać? To jedna z najbardziej naturalnych czynności w grach. Jednak deweloperzy zaplanowali wszystko nieco inaczej.

W Final Fantasy 7 Remake nie możemy skakać. Przynajmniej nie samodzielnie. Postać skacze automatycznie tylko w tych miejscach, gdzie skok (czy wspinanie się lub schodzenie po drabinie i inne tego typu czynności ruchowe) są wymagane.

Miejsca w których postać skoczy lub wykona inny specyficzny ruch sama są oznaczane na ziemi ikoną ze strzałką (1).

skoku

Do takiego rozwiązania przyzwyczajamy się bardzo szybko, choć trzeba przyznać, że twórcy spokojnie mogli poświęcić jeden przycisk na funkcję skoku. Gra jest jednak zaprojektowana w taki sposób, by gracze nie mogli dostać się tam, gdzie nie zaplanowali deweloperzy.

Być może skakanie pojawi się w kolejnej części remake'u.

Następnie: Final Fantasy 7 Remake - system walki, jak używać umiejętności

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja