Imponujący mod Skyblivion do gry Skyrim coraz bliżej premiery

Prace rozpoczęto w 2012 roku.

Projektanci z grupy TESRenewel opublikowali nowy materiał wideo prezentujący postępy z prac nad modyfikacją Skyblivion, która przenosi The Elder Scrolls IV: Oblivion na silnik Skyrima.

- Ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilka lat, ale wysiłki te już przyniosły efekty - podkreślił szef projektu. - W końcu mamy już produkcję, którą można nazwać prawdziwą grą wideo. To była długa podróż, ale w końcu jesteśmy na etapie, na którym widzimy finał.

Nie podano jeszcze daty premiery moda, ale słowa głównego projektanta sugerują, że projekt może zostać udostępniony nawet przed końcem 2019 roku. Wszelkie wiadomości na ten temat będą publikowane na oficjalnej (odświeżonej niedawno) stronie Skyblivion.

Obecnie twórcy dodają do gry modele potworów, roślin, broni i pancerzy. Jak podkreślają, prace te przebiegają w bardzo szybkim tempie, dzięki czemu „świat wydaje się naprawdę żywy”.

Nad Skyblivion pracuje w sumie ponad 50 osób.

oblivion2
Coraz bliżej finału prac - kiedyś wydawało się to nieprawdopodobne

By zagrać w finalną wersję moda, trzeba będzie posiadać oryginalną wersję zarówno Obliviona, jak i Skyrima. The Elder Scrolls IV zostanie wiernie odwzorowane, a więc ponownie odwiedzimy krainę Cyrodiil, borykającą się z demonicznymi inwazjami.

Następnie: Fortnite - twórcy nie usuną mechów, ponieważ chcą, by w grze „każdy miał szansę wygrać”

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami