Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Izometryczna strategia All Walls Must Fall debiutuje 8 sierpnia

W Early Access.

Po udanej kampanii na Kickstarterze, izometryczna strategia All Walls Must Fall z akcją w Berlinie w 2089 roku zadebiutuje już 8 sierpnia, początkowo w programie Early Access na Steamie.

Za prace odpowiada niemieckie studio Inbetween Games, założone przez czwórkę byłych pracowników Yager Development, twórców Spec Ops: The Line oraz anulowanego Dead Island 2.

Akcja w klubie

Cyberpunkowe All Walls Must Fall przedstawia akcję w rzucie izometrycznym. Gracz kontroluje tajnych agentów, korzystających z podróży w czasie, skradania i nieco bardziej konwencjonalnej walki. Nie zabraknie także hakowania lub prób oczarowania przeciwników w dialogach.

Kilka miesięcy temu grę udostępniono grupie fanów z odpowiednimi wpłatami na Kickstarterze. Od tego czasu produkcja zdążyła się już rozwinąć, a nowością w wersji Early Access będzie na przykład możliwość korzystania z latających dronów.

Twórcy planują kolejne łatki co 3-6 tygodni. Pierwsza - poza dronami - wprowadza także nowe rodzaje misji i pomieszczenia do generowanych proceduralnie lokacji.

Ogólne założenia są proste: grupa agentów kontrolujących czas przechodzi w kółko przez wydarzenia jednej nocy w Berlinie. Za pomocą aktywnej pauzy możemy planować kolejne posunięcia, by wykonać misję.

Zobacz na YouTube

Całość przypomina nieco połączenie Jagged Alliance, X-COM, Shadowrun oraz Syndicate. Inbetween Games jako inspiracje wymienia dodatkowo The Banner Saga, Braid, Superhot oraz Crypt of the Necrodancer.

Read this next